Soul-mate werkt dit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PaysBas

Soul-mate werkt dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 14:53

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:08

De levering is in ieder geval goed. Heb het zaterdag besteld + betaald en vandaag binnen gekregen :D (De 2G). Over een week of 3 kan ik iets zeggen over hoe het werkt...

PaysBas

Re: Soul-mate werkt dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 00:53

Ben zeer benieuwd! Heb positieve verhalen gehoord maar ben eigenlijk niet van de poeders. Kortom eerst zien dan pas geloven. Maak je een foto van je paard voordat je met dat spul begint? Een beetje before and after idee;-)

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 01:07

hoihoi

De mensen waar ik me pony heb staan gebruiken dit voor een paard die door de verzekering is doorverkocht en allang ingeslapen moest worden. Dat spul heeft werkelijk wonderen verricht!

Ik ga er niet te veel over vertellen, zal even haar boktnaam opzoeken. :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 01:48

Hoi,

Ik gebruik bij mijn merrie sinds 2005 Soulmate-Nutrition 2G.
Ik ben zeer tevreden erover, mijn merrie komt makkelijker door dr vacht heen, zit beter in dr vel, spieropbouw wordt beter vastgehouden, ook na een paar weekjes geen arbeid, had last van brokkel hoeven, welke door de biotine in de soulmate goede verbetering gaf en nu tot verleden tijd behoren.

In de soulmate-nutrition zitten geen stoffen in die een paard niet nodig heeft. En is tevens ook te gebruiken naast eventuele medicatie.

Ons verhaal over de soulmate, op de site van Soulmate-Nutrition Op de site staat meer verhalen, onder het knopje reacties.

Voor het geld hoef je het niet te laten, met 1 pot doe je ongeveer 2 maanden , wat je op een bedrag van ongeveer € 0,90 per dag uit komt.

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:56

Hoi!
Ik vind dat het werkt :)
Mijn paard staat sinds ruim een jaar op de soulmate 2G en hij doet het er super op.
Voorheen kwam hij moeilijk door de verharingsperiode heen. Hij was vaak wat sloompjes en slapjes.
Hij was niet ongezond ofzo maar het schoot allemaal niet zo op zeg maar.
Sloompjes is hij nu in ieder geval niet meer. Wel werklustig en fit. Hij hersteld beter na inspanning en hij heeft (en dat vind ik persoonlijk een erg groot voordeel) nog maar heel weinig krachtvoer nodig, dus minder belastend voor maag en darmen.

Fotootje van afgelopen zomer:

Afbeelding

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 17:56

Mmm allemaal positieve verhalen. Waar kan ik het product het beste bestellen?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:49

@Diaan74: geef jij het nog iedere dag of alleen na arbeid.

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:53

Vonnie84 schreef:
@Diaan74: geef jij het nog iedere dag of alleen na arbeid.

Iedere dag een schepje.

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:13

PaysBas schreef:
Mmm allemaal positieve verhalen. Waar kan ik het product het beste bestellen?

Op de site staan de verkooppunten en via de website kan je ook bestellen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:28

Bestellen via de website, gaat ook snel hoor.

Die van mij krijgt ook iedere dag een schepje over het voer heen, wel maak ik het voer nat met water of meng er wat olie door, zodat het poeder aan het voer blijft kleven.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 00:45

Poeder droog over t voer doen lijkt me ook geen strak plan. Paard blaast een keer doei poeder.... Mmm de verkooppunten zijn beide totaal niet bij mij in de buurt dat wordt dan via de site bestellen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 02:31

Klopt, van het poeder, maar helaas worden er nog genoeg paarden gevoerd, die poeders krijgen, zonder dat het voer nat gemaakt wordt.
Vandaar mijn reactie eerder, is geen verwijt of zo hoor.

Laat je nog weten hoe het je paard bevalt ?
Je kan ook altijd een reactie sturen naar de site, met foto van voor en tijdens gebruik van de soulmate.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 08:48

Zie het zeker niet als verwijt maar als een goede tip! Deze week zal ik het bestellen. Zijn jullie paarden ook vrolijker geworden qua gedrag?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:34

oke ...
Ja ik merkte dat ze beter in dr vel ging zitten, waardoor haar gedrag positief is veranderd, niet extreem, maar wel dat kleine beetje, waardoor ze makkelijker te werken word.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 14:09

Mmm interessant

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:50

klinkt goed.
had er via via vorige wk toevallig overgehoord.
ook maar eens kijken.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:25

Vonnie84 schreef:
De levering is in ieder geval goed. Heb het zaterdag besteld + betaald en vandaag binnen gekregen :D (De 2G). Over een week of 3 kan ik iets zeggen over hoe het werkt...

De 3 weken zijn voorbij. Afgelopen vrijdag heb ik gereden. Nou werkelijk, een heel ander paard. Liep echt super en ook een stuk voorwaartser en soepeler dan normaal. Maar ik kan dus niet voor de volle 100% zeggen of het van de Soul-mate is uiteraard. Maar hij liep in ieder geval niet meer stram o.i.d.
Hij eet het spul trouwens ook goed op! Is ook niet altijd het geval met hem. Dus tot nu toe erg positief!

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:47

ik geef het mijn paardje nu al meer dan een half jaar en ik moet zeggen het bevalt mij prima.
Geen brokkelvoeten meer (en deze waren echt heel erg) zit beter in haar vacht en is soepeler in haar spieren ook ondanks ik bijna 3 maanden niet mocht rijden wegens een blessure.
De blessure is ook super hersteld, tevens geef ik het ook omdat ze drachtig is en er foliumzuur in zit.
Ik heb heel lang haar eerst vitamine E + selenium en MSM gegegeven maar dat gedoe met al die verschillende poeders ;)
Nu heb ik gewoon een supplement waar alles in zit over 2 weken mag ik weer galoperen dus gaat ze het nu 2x per dag krijgen.
Wat betreft het bestellen ik koop nu samen met een stal genootje een grote pot en die delen we (wel zo voordelig en scheelt weer verzend kosten).

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:48

@ Alice01, 1x per dag is voldoende voor onderhoud.

Ik geef die van mij alleen 2x per dag als ze op medicatie staat van de dierenarts, verder het hele jaar door 1x per dag. Maar kan geen kwaad 2x per dag te voeren. Alles wat ze teveel binnen krijgt, wordt weer uitgescheiden door het lichaam.

Wat je zou kunnen doen, als ze harde buiken krijgt ( en ter voorkoming van tijdens de dracht ) om Prebioticum er naast te geven.

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:55

Hoi freya, thanx maar wist ik hoor heb het een aantal jaren ook gegeven toen mijn paard getrained ging worden, maar in ieder geval bedankt!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:04

mmmh, vraag me af of het spul wel dopingvrij is en werkelijk gezond is.
Omdat het werkelijk zo 'sterk spul' is met invloed op de spieropbouw.
Er staat nergens iets over de ingredienten op de site.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:08

senna21 schreef:

De soulmate is dopingvrij en is een natuurproduct , en op de site staan de ingredienten.
http://www.soulmate-nutrition.nl/algeme ... p?prd=open

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:13

senna21 schreef:

Dit spul is doping vrij en verder gezond voor je paard. Ingredienten opbouw staat gewoon op de site, met de bestelling wordt ook altijd een pamflet meegstuurd met wat het doet en welke ingredienten er in zitten.

Ik heb dit spul ook jaren gegeven en het is gewoon echt goed :) ben er altijd tevreden over geweest, ook over de levering altijd keurig op tijd. Zelfs een keer eerder geleverd dan de betaling.

Zelfs mijn dierenarts (met een hele goede reputatie in de wijde omtrek van noord holland) vind dit goed spul, hij heeft hier ook resultaten van gezien. Zegt voor mij heel wat :j

Mijn oudere merrie kreeg het ook heel lang toen we nog wedstrijden reden, alleen nu ze op rusthuis staat niet meer... Maar zij deed het er fantastisch op en ik ga het binnenkort weer bestellen voor haar kleinzoon die ik nu aan het doorrijden ben.

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:33

En welke variant gebruiken jullie dan allemaal als ik vragen mag?
Ze klinken alvast allemaal wel positief!