Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als ik zo'nzelfde hal wil laten bouwen, vraag ik toch ook niet een ton aan de gemeente omdat twee jaar geleden het veel goedkoper was....
Henkjan schreef:Hmm... vind het wel een beetje raar... Ze willen zelf een nieuwe rijhal, maar omdat de prijzen duurder zijn geworden moet de gemeente opeens meebetalen...Als ik zo'nzelfde hal wil laten bouwen, vraag ik toch ook niet een ton aan de gemeente omdat twee jaar geleden het veel goedkoper was....
Mieke schreef:Henkjan schreef:Hmm... vind het wel een beetje raar... Ze willen zelf een nieuwe rijhal, maar omdat de prijzen duurder zijn geworden moet de gemeente opeens meebetalen...Als ik zo'nzelfde hal wil laten bouwen, vraag ik toch ook niet een ton aan de gemeente omdat twee jaar geleden het veel goedkoper was....
Volgens mij moesten ze verhuizen vanwege woningbouw, dus de gemeente had belang bij hun vertrek van de oude locatie. Dus het ligt even iets genuanceerder.
Maar dat oude was ook minder mooi vind ik ..
Insider schreef:Benieuwd wanneer het boeltje failliet gaat als men zo slecht kan rekenen. Bouwkosten zijn altijd de beraamde kosten + 50% dat is een juist budget en dan is 200.000 geen probleem op zo'n bedrag. Slecht bestuurschap!
Henkjan schreef:Hmm... vind het wel een beetje raar... Ze willen zelf een nieuwe rijhal, maar omdat de prijzen duurder zijn geworden moet de gemeente opeens meebetalen...Als ik zo'nzelfde hal wil laten bouwen, vraag ik toch ook niet een ton aan de gemeente omdat twee jaar geleden het veel goedkoper was....