Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Ik heb begrepen dat zolang je de omheining niet boven 1m doet je gewoon mag aanleggen. Dan is het namelijk een bouwwerk. Dan roep je gewoon dat het een privestrandje is.
),ook met zo'n uitloop,midden in een woonwijk,en in een huurwoning,en heeft daar nooit problemen mee gehad.
erleyne schreef:Nikka schreef:Ik heb begrepen dat zolang je de omheining niet boven 1m doet je gewoon mag aanleggen. Dan is het namelijk een bouwwerk. Dan roep je gewoon dat het een privestrandje is.
1.80 is het geloof ik, zo hoog mogen schuttingen namelijk ook zijn.
Erg apart dat ze nu de toestemming intrekken. Maar als ik het goed lees, is er ondertussen gemeentelijke herindeling geweest ( eerst ´s Gravendeel dan Binnenmaas?). Zou lekker zijn als het nieuwe college dan de besluiten van het oude gaat herroepen.
jomaro schreef:Paarden vallen onder huisdieren. Tot 7 paarden of 14 schetlanders ben je dus hobby matig bezig en mag je eigenlijk zoals in Nederland is vastgelegd paarden aan huis houden. Daarbij is het natuurlijk wel noodzakelijk dat het paard goed goed verzorgd wordt. Dat de dierenbescherming dus geen reden heeft om het weg te halen. Beetje kort gezegd misschien maar zo is de regel nu eenmaal. Als het goed is moet de hoge raad dus het echtpaar in het gelijk stellen. Maar voor een rijbak/zandbak heb je een vergunning nodig. Had beter een kale wei kunnen wezen. Wens ze heel veel succes en hoop dat ze hun gelijk halen en daar heerlijk kunnen blijven wonen.
,dus daar hoeven ze ook niet bang voor te zijn.... 
jury schreef:nee, hoor dat maakt niet uit, ik heb het ook met lint afgezet en wordt toch gezien als bouwwerk omdat je het gebruik wijzigt.

Arabesk schreef:Lint verrommeld het landschap, maar hout is een bouwwerk
Wat willen ze nou eigenlijk.