Finale Springtoer Zuid-Holland bekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Finale Springtoer Zuid-Holland bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 09:44

www.dehoefslag.nl

De starters in de finale van de eerste Springtoer Zuid-Holland zijn bekend. Na vier voorrondes staat John Fakkel bovenaan het lijstje in het klassement, op de hielen gevolgd door Doron Kuipers. De Springtoer Zuid-Holland is een reeks van vijf springwedstrijden voor combinaties op M, Z en ZZ niveau uit de provincie Zuid-Holland.

De helft van de ruim zestig combinaties die van start zijn gegaan maakt nu geen kans meer op de overall prijzenpot. De finale van de Springtoer vindt plaats op zondag 28 september tijdens Outdoor Kralingen, waar parcoursbouwer Alfons Vleugeler een fraai finaleparcours zal bouwen. www.springtoerzuidholland.nl

Almighty

Re: Finale Springtoer Zuid-Holland bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:56

Tjonge ik weet niet of ik die naam wel boven aan wil zien staan. Of hij moet zijn leven gebeterd hebben?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:48

Nagelbijten / Gniffelen Was ook het eerste waar ik aan dacht. Kan me ergens niet voorstellen en ik hoop dat de officials goed hun ogen open houden op het los rij terrein Clown Knipoog

margriet7678

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:57

Waar gaat dit over? mag ook reageren via PB

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:02

Whoehoe, morgen finale! Vandaag was echt een prachtige B dag van de tour, echt super georganiseerde wedstrijd heb ik van vele combinaties gehoord. Heb met mn paard ook mn eerste oefenparcoursje (B parcours van Alfons, maar dan op 60cm) gereden en het ging super. Was zo'n mooie dag, heb zin in morgen!