Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Vervelend, maar geen drama.... silvana schreef:als er zand op straat ligt word dat erg glad,als je daar op remt bv met je auto kan je ook lekker door glijden.
akci schreef:Wel stinkmodder voor die man zeg,ongelukken zitten in een klein hoekje......silvana schreef:als er zand op straat ligt word dat erg glad,als je daar op remt bv met je auto kan je ook lekker door glijden.
Niet alleen met de auto,ook met de scooter glijd je lekker door.
Ben zelf ook al een keer onderuit gegaan.
Arabesk schreef:Wel naar, maar had ook met een auto kunnen gebeuren.
Arabesk schreef:Wel naar, maar had ook met een auto kunnen gebeuren.
Yavanna schreef:Oeps, een Amerikaan, mag die man wel oppassen, straks heeft hij een claim aan zijn broek hangen van heb ik jou daar...
yfande schreef:Arabesk schreef:Wel naar, maar had ook met een auto kunnen gebeuren.
Hier zakt mij de broek van af.................................
SJANNE_DARK schreef:vind het wel raar, zaterdag moest ik werken en moesten we de stad in met 3 2span koetsen. Er was feest in de stad en de gemeente had ons gehuurd om rondritjes te maken.
Het was er erg druk, maar ondanks gekletter van de hoeven, en geschreeuw van ons OPGEPAST! gingen er mensen nog niet aan de kant. 1 man bleef 3 keer staan op het weggetje waar wij langs gingen, hij keek ons aan maar ging niet aan de kant ondanks geschreeuw.
Wat vinden jullie hier van dan? wij liepen in stap door de stad,