Mendurance Laren afgelast wegens te weinig deelname

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Mendurance Laren afgelast wegens te weinig deelname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 09:14

www.dehoefslag.nl

Door te weinig deelnemers heeft de organisatie van de mendurance-wedstrijd in Laren (Noord-Holland) besloten het evenement af te lassen. De mendurance zou plaatsvinden op 27 september.

Volgend jaar is er, dan op 12 september 2009, een nieuwe kans voor mendurance-liefhebbers om de mooie route in Laten te rijden. Ook zal er dan een kennismakingsklasse, een klasse 1 en klasse 2 rubriek gereden worden. De organisatie hoopt dan op meer deelname!

Vippie

Re: Mendurance Laren afgelast wegens te weinig deelname

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:44

Wat zonde zeg, maarja het moet wel rendabel blijven, en het zit ook best kort op Renkum dus wel logisch dat er niet veel deelnemers zijn.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:45

Heel jammer.
Ik weet nu zelf hoe moeilijk het is om deelnemers te krijgen. Ik heb zelf de mendurance in Appelscha georganiseerd en kon net 21 deelnemers krijgen, het minimale om rond te komen. Bertus had er 8. Het is helaas wel zo dat de inschrijving op 1 september al verliep. Nog voor ik me kon inschrijven was hij al afgelast. Ik durfde niet eerder in te schrijven omdat mijn pony's door de organisatie in Appelscha een maand niets hadden gedaan.
Ik vind het wel een beetje voorbarig om 12 sept 2009 al te roepen als nieuwe datum. Volgens mij is dat weekend van de zuid-veluwe rit.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:53

Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat er een mendurance zou zijn dus ik weet niet hoe bekend het verder was...misschien kan ik volgend jaar wel meedoen...wie weet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:15

ik wist wel dat hij er was,maar ik vond hem te ver weg.Ik moest kiezen tussen deze en onstwedde.Dat is korter voor mij dus dan is de keus makkelijk.
Maar wel jammer.