Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Ik vind het een geweldige prestatie. Heb Theo op alle onderdelen zien rijden, petje af!
Citaat:Monique, heeft hele mooie foto's, ook van Theo Timmerman gemaakt....zie op haar weblog.
).. zal de link ook doorsturen naar theo, mooie foto's zijn altijd leuk om te zien
MoniqueT schreef:Ik vind het een geweldige prestatie. Heb Theo op alle onderdelen zien rijden, petje af!
maarja kijk je elke keer via tv ? Sjonniej schreef:http://www.feigames2010.org
Misschien dat je op die site meer informatie erover kan vinden en anders zal er wel een contactadres te vinden zijn
_Rebecca_ schreef:MoniqueT schreef:Ik vind het een geweldige prestatie. Heb Theo op alle onderdelen zien rijden, petje af!
haha je let zeker wel goed opmaarja kijk je elke keer via tv ?
wel heel jammer natuurlijk.
MoniqueT schreef:Zonder gekheid hoor: wie weet toevallig al op welke dagen in Kentucky de Vierspannen rijden?? Wij gaan elk jaar naar Amerika en ik zit te kijken of we de reis van 2010 zo kunnen plannen dat we een paar dagen kunnen meepakken daar. We reizen altijd per camper en ik denk dat ik héél vroeg zou moeten reserveren om op de campground van het Kentucky Horse Park te kunnen staan.
Kijk, ik weet dat de WEG van 25 september tot 10 oktober zullen zijn, maar 15 dagen is me wel erg lang en ik wil gewoon bij de marathon en vaardigheid zijn als het even kan
Suus_Boytje schreef:Oef xD
Dan baal je wel zeg, was het echt zoon korte bocht?
Kon die groom dan niet snel terug rennen ofzo?
Of is de tijd dan helemaal verloren, echt lastig hoor xD
Heeft iemand dat wel eens gedaan, mennen?
Ik wel, op ponykamp dat is echt lastig xd
Ciao guys!
als de groom in de hindernis met 2voeten de grond raakt krijg je daar 10strafpunten voor vandaar