William Fox-Pitt: een klasse apart tijdens Burghley

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

William Fox-Pitt: een klasse apart tijdens Burghley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 15:51

www.dehoefslag.nl

Terwijl Engeland werd overspoeld door water kwamen de paarden in actie rond Burghley Castle. De hoofdsponsor van de vier sterren Horse Trials haalde het hart op, want de prachtige heuvels waren slechts begaanbaar voor stoere terreinauto’s. William Fox-Pitt voegde een wonderschoon een-tweetje aan zijn erelijst toe.

Ondanks de dramatische weersomstandigheden stroomde het publiek van alle kanten toe op de schitterende, recht toe recht aan cross en het enorme strodorp met zeshonderd standjes! Parcoursontwerper Mark Phillips wijzigde de moeilijke cross op het laatste moment. ‘Om het conditioneel makkelijker te maken, het was al zwaar genoeg voor droog weer. De wijzigingen hadden verder geen effect op de test.’ Hij vervolgde: ‘Paarden hebben de allerbeste ‘vierwielaandrijving’. Zolang wij zorgen voor perfecte afzet- en landingsplaatsen kunnen ze lopen. Pas als we er niet in slagen de hulpdiensten op de juiste plaatsen te krijgen, wordt een evenement als dit afgelast. Daar zijn we niet bij in de buurt gekomen.’

amstdgaaf

Re: William Fox-Pitt: een klasse apart tijdens Burghley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:26

ik ben wezen kijken, een top evenement. Ik heb nog nooit zoveel bulubber bij elkaar gezien, maar dat mog de pret niet drukken. Iedereen deed net of het prachtig weer was. volgend jaar ga ik een hele week.

_Rebecca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:03

amstdgaaf schreef:
ik ben wezen kijken, een top evenement. Ik heb nog nooit zoveel bulubber bij elkaar gezien, maar dat mog de pret niet drukken. Iedereen deed net of het prachtig weer was. volgend jaar ga ik een hele week.

Leuk Haha! Was Het Gezellig Of Mooii om Te zien BloosBen Wel Benieuwd Bloos

amstdgaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:27

_Rebecca_ schreef:
amstdgaaf schreef:

Leuk Haha! Was Het Gezellig Of Mooii om Te zien BloosBen Wel Benieuwd Bloos

Het was prachtig om te zien. Hele mooie paarden, super in conditie en zeer gefocust om het goed te doen. Helaas ook een paar kleine valpartijen. Gelukkig geen grote ongelukken. Alles super verzorgt voor de paarden en ruiters.