Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moravita schreef:Ik heb absoluut respect voor Imke en haar beslissing om niet te rijden. Zo zie je maar dat een "niet ernstige blessure" toch vervelender kan zijn dan je denkt.... Dankzij Imke's besluit hoeft ze zich nooit schuldig te voelen tegenover haar paard; zij heeft voor Sunrise besloten dat gezondheid voor een medaille gaat...
Petje af, voor mij heeft ze die medaille alsnog gewonnen!!!!!!!!!!!!!
moravita schreef:Ik heb absoluut respect voor Imke en haar beslissing om niet te rijden. Zo zie je maar dat een "niet ernstige blessure" toch vervelender kan zijn dan je denkt.... Dankzij Imke's besluit hoeft ze zich nooit schuldig te voelen tegenover haar paard; zij heeft voor Sunrise besloten dat gezondheid voor een medaille gaat...
Petje af, voor mij heeft ze die medaille alsnog gewonnen!!!!!!!!!!!!!
Citaat:HOOGE MIERDE - Amazone Imke Schellekens doet het komende halfjaar niet mee aan wereldbekerwedstrijden. Dat heeft ze bekendgemaakt aan Omroep Brabant.
Het paard van de amazone uit Hooge Mierde is geblesseerd. Hunter Douglas Sunrise heeft tijdens de Spelen een acute botontsteking en een verrekking van de kogelbanden opgelopen.
Schellekens heeft wel drie talentvolle paarden tot haar beschikking, maar die zijn nog niet klaar om grote wedstrijden te rijden.