Jeroen Dubbeldam heeft nieuwe troef

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Jeroen Dubbeldam heeft nieuwe troef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:00

www.horsetelex.nl

In de dikke tour van het Turnier der Sieger in Münster bracht Jeroen Dubbeldam afgelopen vrijdag en zaterdag zijn nieuwe troef BMC Ronaldo aan de start. Het ziet ernaar uit dat Dubbeldam er een paard bij heeft voor het grote werk.

Jeroen's schoonvader Bennie Holtkamp en Johan Heins zijn samen eigenaar van de voorzichtige en met zeer veel vermogen springende Cash-zoon BMC Ronaldo, een fokproduct van Dennis Musterd. Ronaldo werd eerder internationaal uitgebracht door Beezie Madden.

"We moeten nog een beetje op elkaar ingespeeld raken", vertelt Jeroen Dubbeldam. "In Dobrock waren we dubbel nul en werden we vijfde, maar Münster was de eerste echt grote wedstrijd voor ons. Ik dacht dat ik hem met wat meer been moest rijden, omdat hij zo voorzichtig is, maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn. Daardoor kregen we zaterdag twee fouten."

Dubbeldam kan de aanvulling in zijn wedstrijdstal goed gebruiken. Het ziet er niet naar uit dat BMC Up And Down binnenkort hersteld is van zijn blessure.

Lees morgen meer over het Turnier der Sieger in Het Sportpaard.

_Jitske_

Re: Jeroen Dubbeldam heeft nieuwe troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:48

Wat leuk voor Jeroen! Lachen

Ben wel benieuwd naar het paard, al vind ik dat Jeroen met heel veel verschillende paarden altijd heel fijn weet rond te sturen, echt een super ruiter Ja.