Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:toeterend langsrijden is geen onwetendheid,dat is gewoon pesterij.
ik hoop voor die mensen daar dat de ruiterpaden er gaan komen.
. Romyv schreef:BELACHELIJK!!
Ik kan met mijn paard niet in de bak rijden door blessures, ik moet wel naar buiten..
Ik weet ondertussen hoe ik overige verkeerdeelnemers kan dwingen zo te handelen als ik wil ( ik zet mn paard gewoon schuin op de het fietspad zodat fietsers er wel achter moeten blijven en mn paardje niet onder me vandaan kan rennen) en ik sein naar de vrachtwagens dat ze door moeten rijden..
Kijk, het ruiterpad klinkt nu ook als de meest ideale oplossing, maar dat is het zeker niet..
gemeente westland heeft geen kennis, geld, tijd en noodzaak (in hun ogen) om een kwalitatief goed ruiterpad aan te leggen, wat er gaat gebeuren is dat er een zak zand neer gepleurd gaat worden en wij moeten ophouden met zeiken.. Na 2 regenbuien staat er meer water in dan in de sloot en is het pad ook niet meer toegankelijk en begin je weer voor af aan..
Ik vind dat ze die weg moeten afsluiten voor vrachtwagens, het is namelijk een sluiproute en niet de doorgaande weg.. echter zullen de vrachtwagens die vanaf de veiling in naaldwijk komen er niet blij mee zijn omdat die ver moeten omrijden..
In madestein moet je uitkijken dat je paard geen drainage in zijn hoeven krijgt!
Romyv schreef:In madestein en de uithof mag je in je hande klappen zo goed als de paden zijn hoor!! Ze wordt nu wat oud, maar ze zijn gedraineerd en worden iedere week gesleept ed. vroeger was het helemaal bagger!!
En ik woon écht afgelegen. eevita schreef:Romyv schreef:vind het zo raar dat het daar idd wel kon, ik heb daar ook even gestaan en kwam nooit een auto tegen op die weg :s naar mijn inzien was de noodzaak daar lager dan bv in poeldijk :X
wow, nou tot een jaar nadat het ruiterpad aangelegd was, heb ik daar gereden, en ben regelmatig met buitenritten van mijn sokken / hoeven afgereden door auto's die met 70 de bocht door scheurden.
Waarschijnlijk heb jij daar in de winterperiode gestaan?

Alleen over het oversteken..