Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gelukkig dat het veiligheidsglas was, hopelijk valt daardoor de schade mee na die twee weken rust.
jantjeuh schreef:Echt erg joh waar zou die dan zo van geschrokken zijn dat ie door een raam loopt... gelukkig valt het allemaal mee
het was heel erg! hij deed het zo goed moet de 2e keer huifkar, en dan na het aftuigen sgrok hij ergens van en ging zoo met het tuig dat overal heen zwiepte en onze pony ging door de wei heen, daarna ging hij er weer uit en rende heel hard weg, en in een keer hoorde we glas breken . en we schrokken ons dood! ons andere pony die was er achteraangerend en stond voor een huisje(kantine van cello) met een gebroken glas, dus we rende zo snel mogelijk naar onze pony die helemaal in sjok was, het was 9 uur savonds en het was heel donker in de kantine, waarschijnlijkzocht hij een donker plekje op omdat paarden zich daar misschien veiliger voelen.ik aaide hem rustig en mijn zus van 19 hielp het tuig erafdoen, ineens zag ik allemaal bloed op mijn arm, en dat bleek dus van zijn oog en knie te zijn, het bloeide als een gek. we waren helemaal in paniek en gelukkig kwam er een meisje die de politie had gebeld ( wel 5 keer ofzo want de politie dacht dat het een grap ofzo was) en mijn vader kwam er ook snel bij om te helpen. de dierenarts kwam er na 3 kwartier aan.Nu is het 3 weken geleden en mijn pony moet nog 2 weken stil staan.maar bij zijn ogen is al bijna dicht gegroeid alleen bij zijn knie is nog open. Tot nu toe gaat het wel goed gelukkig:)