Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:www.gelderlander.nl
*knip
Minderhoud denkt nog wel eens terug aan de eerste minuten na de gewraakte GP-proef. "Nadine liep die avond niet zoals gewoonlijk. Ik moest haar meer dan anders er doorheen trekken. Wat bleek, direct na afloop moest zij enorm plassen. Dat duurde een paar minuten, echt niet normaal."
."
mooney schreef:Cayenne schreef:www.gelderlander.nl
*knip
Minderhoud denkt nog wel eens terug aan de eerste minuten na de gewraakte GP-proef. "Nadine liep die avond niet zoals gewoonlijk. Ik moest haar meer dan anders er doorheen trekken. Wat bleek, direct na afloop moest zij enorm plassen. Dat duurde een paar minuten, echt niet normaal."
."
Doet hij dat gewoon, of heeft hij het verkeerde woord gebruikt.
nickyu schreef:mooney schreef:[Doet hij dat gewoon, of heeft hij het verkeerde woord gebruikt.
bij wijze van spreken
het is een uitdrukking , iemand er door heen trekken
of in dit geval dus een paard
nooit van gehoord?
mooney schreef:Cayenne schreef:www.gelderlander.nl
*knip
."
Doet hij dat gewoon, of heeft hij het verkeerde woord gebruikt.
miep1979 schreef:heel bekend probleem, de mijne heeft er ook een handje van, alleen meneer plast alleen in zijn box of op de trailer en er mag zeker niemand toe kijken
Equinecoach schreef:Nee, het zijn geen robots...
Maar waarom lijken mensen dan toch te vergeten dat paarden moeten plassen? Een paar keer per dag dus óók op een wedstrijd moet een paard plassen! Als ik groom ben voor een vriendin let ik er extra goed op en als ik zie dat een paard 'volloopt' zorg ik dat het ergens kan gaan lozen. Bij voorkeur voor de proef
lindake schreef:Hoe zie je dat bij een paard en hoe zorg je er dan voor dat hij voor de proef plast?
DonCamillo schreef:Wat ik niet snap, is dat ze zulke toppaarden niet leren plassen op commando. Dat kan je een paard echt leren! Die van mij kan het ook. Het kost wel wat tijd ja, maar daar heb je de rest van zijn paardenleven plezier van...