Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
silfie35 schreef:Jeetje beginnen er weer een paar van die hoge pieten onzin uit te kramen hoor! Zie je het al voor je dat je met een schep en een bezem een buitenritje aan het maken bent. Of je nou zo'n hoopje van een hond op moet scheppen of dat je een paarden hoop mee moet slepen is toch wel een heeeeelll groot verschil!
Nadenken is voor sommige mensen erg moeiljik:P
MysticTinker schreef:Ik vind t prima hoor. Als je paard op straat poept, dan schuif je dat toch even opzij naar de goot in? Logisch dat de inwoners het zat zijn, als er steeds maar weer grote hopen mest midden op straat blijven liggen.
Sash schreef:tsja.... gelukkig deed ik dat al. maar de manege duidelijk niet.
wat ik wel een vreemde zin vind: "We hopen dat er een preventieve werking van uitgaat.", oftewel tegen je paard zeggen dattie vandaag niet mag poepen in het dorp?
Sash schreef:silfie35 schreef:Jeetje beginnen er weer een paar van die hoge pieten onzin uit te kramen hoor! Zie je het al voor je dat je met een schep en een bezem een buitenritje aan het maken bent. Of je nou zo'n hoopje van een hond op moet scheppen of dat je een paarden hoop mee moet slepen is toch wel een heeeeelll groot verschil!
Ik neem aan dat zij dat ook wel zullen snappen, misschien bedoelen ze gewoon dat je na je rit even een schep en bezem gaat halen? dat doe ik iig altijd
Sash schreef:ik vraag me af of er een mogelijkheid is om de gemeente deze vraag te stellen, iemand enig idee?
Sash schreef:silfie35 schreef:Jeetje beginnen er weer een paar van die hoge pieten onzin uit te kramen hoor! Zie je het al voor je dat je met een schep en een bezem een buitenritje aan het maken bent. Of je nou zo'n hoopje van een hond op moet scheppen of dat je een paarden hoop mee moet slepen is toch wel een heeeeelll groot verschil!
Ik neem aan dat zij dat ook wel zullen snappen, misschien bedoelen ze gewoon dat je na je rit even een schep en bezem gaat halen? dat doe ik iig altijd
Miss_Montana schreef:Jeetje wat een rare regel. Ik doe vaak een rondje waarmee je minstens een uur bezig bent. Ik zie me al rijden met bezem en schepDat is altijd het leukste, ze verzinnen de regels leuk maar de HOE laten ze over aan de gedupeerden :n
jury schreef:gelukkig alleen maar ruiters en geen amazones