Horse Event: Alles voor de paardenliefhebber

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Horse Event: Alles voor de paardenliefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 21:08

Nieuwsredactie

Horse Event haalt zoveel mogelijk deelnemers, trainers en coaches naar Deurne. Zowel van de Olympische spelen als ook van verschillende EK's en WK's in diverse paardensport disciplines. Op deze manier kun je in Deurne gaan genieten van alles wat deze bekende paardenmensen te bieden hebben.

Het Olympische dressuurkwartet bestaande uit Anky van Grunsven, Imke Schellekens - Bartels, Hans Peter Minderhoud en Adelinde Cornelissen geven clinics en blikken terug op de Olympische Spelen via een speciaal seminar.

Olympia ganger, Tim Lips, is ook op Horse Event. Eventing wordt steeds populairder en deze enthousiaste ruiter laat zien wat voor vaardigheden jij voor deze discipline in huis moet hebben.

Tineke Bartels is bondscoach van de junioren en young riders en zij keerden onlangs met diverse medailles terug van het EK dressuur in Portugal. Tineke staat garant voor leerzame clinics en lezingen.

Ook de superieuren op vierspangebied, IJsbrand Chardon en Koos de Ronde, ontbreken dit jaar niet. Samen met bondscoach Tjeerd Velstra trakteren zij jou op spectaculaire demonstraties. Zeer interessant en indrukwekkend zijn de demonstraties van het Nederlands menteam dat onlangs goud won op het WK mennen voor menners met een lichamelijke beperking. De Deense bondcoach en toptrainer, Rudolf Zeilinger, begeleidde zijn Deense team op de Olympische Spelen naar een bronzen medaille. Op Horse Event vertellen coaches Rudolf, Tineke en Tjeerd hoe zij hun leerlingen tot topprestaties weten te brengen.

Een voorproefje is te vinden op de site van horse event. Hier is te vinden welke onderwerpen de clinicgevers gaan aansnijden. Er zijn zo’n 150 clinics per dag verdeeld over 17 verschillende pistes. Een week voor Horse Event wordt het definitieve programma bekend gemaakt zodat iedereen zijn eigen dagschema kan samenstellen.

Maak in ieder geval tijd om ook even de Bokt.nl Lounge te bezoeken. Verschillende toppers komen naar de Lounge waar ze je vragen beantwoorden en waar je met ze in discussie kan gaan.

Bestel hier jouw kaarten met 20% korting. Vorig jaar was Horse Event op de zondag totaal uitverkocht!

Je kunt trouwens nog steeds kans maken op gratis kaartjes. Binnenkort hebben we weer een nieuwe ronde waarbij je de kans krijgt om jouw vraag te stellen aan een bekende paardenpersoon. Zit jouw vraag bij één van de vijf vragen waarop deze persoon antwoord geeft, dan win je twee vrijkaartjes. De vorige keer beantwoordde Annemarie van der Toorn vijf vragen, wie de volgende persoon is die deze vijf vragen gaat beantwoorden, houden we nog even geheim! Houd de voorpagina dus regelmatig in de gaten.

Neem hier een kijkje op het speciale Horse Event forum

MilleniumK

Re: Horse Event: Alles voor de paardenliefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:16

Ik ga op zaterdag! Haha!

sandra26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:22

Hoi hoi

Ja normaal ben ik ook een trouwe bezoekster van horse event en gingen we 3 dagen lang. Maar dit jaar valt het precies te gelijk met de hippiade( zijn met ons z 4 tal geselecteerd) erg jammer dat 2 van die grote paardenevenementen in 1 weekend gehouden worden!

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:23

ik ga er de 12e en 13e vrijwilligen en zondag lekker rondlopen Haha!

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:51

Ik ga ook op zaterdag!!! Haha! Haha! Haha! Haha!

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:22

Heb dr nu al zin in! Haha!
Ik ga de 14e.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:28

En niet te vergeten...de demonstraties van de vele Stamboeken die elk jaar weer voor een spektakel zorgen! Knipoog

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:58

Ik ga zaterdag, jureren finale zitcompetitie...

ZeroBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:48

Ik ga op zaterdag met een stel van de manege:)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:58

nog een kans op vrijkaartjes? Jippie!
maar zal wel snel moeten, Horse Event is al over een dikke week!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:00

Ik heb nog 1 kaartje in de aanbieding voor zondag. Mag voor een vriendenprijsje weg.

Bij interesse stuur pb!