Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Echwel schreef:De Heer Velstra heeft na de wedstrijd Heyenrath zijn beslissing kenbaar gemaakt en heeft nooit daarvan afgeweken.
Dit alles is pertinent niet waar en komt alleen bij de heer Provoost vandaan.
Zelfs zijn mederijders enkelspan zijn het over de gang van zaken van de heer Provoost niet eens.
Dit stukje staat ook alleen in een blaadje bij hem in de buurt en er wordt verder nergens opver gesproken.
Beetje flauw om het zover te laten komen omdat je niet mee mag en 3 van de 4 wedstrijden gewonnen is gelogen Jan vd Broek heeft alle wedstrijden gewonnen.
Sterker nog selectiewedstrijd Exloo heeft Provoost niet eens geredne..
Sorry maar van deze mentaliteit zakt mijn broek werkelijk af en net als het vorige stuk hierover vind ik ik het niet geschikt om
op bokt te plaatsen.
manie schreef:Echwel schreef:De Heer Velstra heeft na de wedstrijd Heyenrath zijn beslissing kenbaar gemaakt en heeft nooit daarvan afgeweken.
Dit alles is pertinent niet waar en komt alleen bij de heer Provoost vandaan.
Zelfs zijn mederijders enkelspan zijn het over de gang van zaken van de heer Provoost niet eens.
Dit stukje staat ook alleen in een blaadje bij hem in de buurt en er wordt verder nergens opver gesproken.
Beetje flauw om het zover te laten komen omdat je niet mee mag en 3 van de 4 wedstrijden gewonnen is gelogen Jan vd Broek heeft alle wedstrijden gewonnen.
Sterker nog selectiewedstrijd Exloo heeft Provoost niet eens geredne..
Sorry maar van deze mentaliteit zakt mijn broek werkelijk af en net als het vorige stuk hierover vind ik ik het niet geschikt om
op bokt te plaatsen.
Heb toch ook andere verhalen gehoord van de enkelspan rijders dan de versie die jij nu noemt...
Vind de kritiek die je op Provoost uit dan ook niet terecht.
Het verhaal heeft meer kanten.
Maar daar ga ik op internet niet over uitwijden
Mija schreef:De wereld zit vol met mooie praatjes....vaak vullen ze alleen de tijd en niet de gaatjes
devrieskoen schreef:hallo,
hier een berichtje van koen de vries, degene die het berichtje over christiaan provoost in de pzc geschreven heeft. christiaan heeft me niet verteld dat hij drie van de vier observatiewedstrijden gewonnen heeft, maar dat hij in drie van de vier observatiewedstrijden zijn concurrente leonne van gestel verslagen heeft. hij heeft de waarheid niet verdraaid o.i.d. christiaan is volgens mij een zeer integere paardensporter.
koen de vries
sportredactie pzc
Echwel schreef:Dan nog niet via de media en via advocaten,,
Daar hou ik gewoon niet van..