Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
elibeest schreef:Inderdaad. Ik ook.helemaal mee eens, misschien dat iemand de link naar de hyves pagina kan plaatsen, dan zet ik ook gelijk mijn handtekening.
Cayenne schreef:... Bovendien hebben de andere recreanten dan geen last meer van (...) vijgen op het fietspad. ...
geerke schreef:wees blij dat jullie ruiterpaden hebben....hier in frankrijk is het veel gevaarlijker op dichtgegroeide paden met rotsen...ik kan niet eens fatsoenlijk draven...dus niet klagen ...
Huertecilla schreef:Wát een genéuzel.
Kloofjes in de huid en daardoor onstoken benen door wat blubbermaar opdrogen is weer te hard voor de pootjes?
Wat wil ze dan? Een breed en dagelijks aangeharkt overdekt zandpad???
Wees blij dat ze er in mág en dat er voorzieningen zíjn! Afsluiten is wel zo makkelijk en goedkoop
hc
Huertecilla schreef:Wát een genéuzel.
Kloofjes in de huid en daardoor onstoken benen door wat blubbermaar opdrogen is weer te hard voor de pootjes?
Wat wil ze dan? Een breed en dagelijks aangeharkt overdekt zandpad???
Wees blij dat ze er in mág en dat er voorzieningen zíjn! Afsluiten is wel zo makkelijk en goedkoop
hc
koelinka schreef:Zo! nu alleen nog een reactie van Ellen, dan hebben we ons allemaal gemeld![]()
en nu zie ik overigens dat ik "musterig" heb getikt in mijn vorige reactie... dat moet natuurlijk "mutserig" zijn (voor zover dat een bestaand woord is).
AaronYve schreef:Is de gemeente niet verplicht om veilige ruiterpaden aan te leggen?