Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nouks schreef:Waarvan er één plaats biedt aan 320 paarden??? Dat is ZIEK
Arnyek schreef:Volgens Postema zit een grote groei er in deze markt niet in. 'We hebben moeite om de inflatie voor te blijven.' Dat komt volgens de baas van Divoza vooral door het kerend economisch tij en door de opkomst van internetshops, waaronder zich veel 'cowboys' bevinden. 'Dat is een plaag.'
Fiffill schreef:Alle boeren in de buurt halen de paarden binnen. En natuurlijk veel goedkoper dan bij die grote stallen.
.
Jasmijn76 schreef:ben daar eens een weekend geweest voor een curcus(meegegaan met vriendin)..maar dat is groot!..bizar..ik kom zelf uit een klein pension stalletje en daar kan je nog wel eens alleen lekker je paard doen...maar daar vliegen de vliegtuigen over, boxen opschudden met trekkers, voeren met trekkers, vegen met trekkers..dus altijd druk!..je moet er tegen kunnen hoor...ik was blij dat ik weer thuis was(boerinnetje dat ik ben)
wat daar wel leuk is dat je huurt daar een box met een stukje grond(betegeld) eraan, is zelfde grote als je box, als ik het zo goed heb..en dan kan je zelf kijken hoeveel pony's je daar in zet...dus het is net een dorpje met allemaal pony's..overal hangen dekens over de wanden...zag er echt leuk uit!..en voor de rest keurig netjes hoor
http://www.stalwennekers.nl/
Sash schreef:hier gebeurt het ook met sjofel. Toch wel zo handig
Nouks schreef:Waarvan er één plaats biedt aan 320 paarden??? Dat is ZIEK
nikita_benno schreef:Nouks schreef:Waarvan er één plaats biedt aan 320 paarden??? Dat is ZIEK
dat si echt ziek ja ik hoop dat ze veel mensen hebben voor de stallen
nikita_benno schreef:Nouks schreef:Waarvan er één plaats biedt aan 320 paarden??? Dat is ZIEK
dat si echt ziek ja ik hoop dat ze veel mensen hebben voor de stallen
Yffiejj schreef:Opzig valt het wel mee op wennekers
Ik sta er zelf ook met me pony en het bevalt me prima
Je hebt er alles ! Zelf zou ik er niet graag weg gaan ...
joyce B schreef:Die "cowboys" zoals de directeur van Divoza zegt, dat vind ik ook een lachertje. Divoza is in de jaren ontzettend gegroeid en heeft hoge prijzen met grote marges op de bekende merken... Kijk ik alleen bijvoorbeeld naar de Boett-dekens die bij hun rustig 30 euro duurder zijn dan elders, of naar de Horseware Rambo dekens...
Ik weet nog hoe ze hier in de regio begonnen zijn, net aan de rand van het centrum in Leek, en dan elk jaar hun tentenkamp waar mensen van heinde en verre voor kwamen. Ze hadden toen betere aanbiedingen dan nu met hun grote ruime panden.
Ik denk dat de consument alleen maar erop vooruit is gegaan dat er meer concurrentie is en ze nu meer keus hebben waar ze hun spullen halen...
joepiejee schreef:Zijn de weilandjes echt het hele jaar te gebruiken bij Wennekers? Is het 's winters niet te nat?
Jasmijn76 schreef:het is ook wat je gewend bent....maar wat me wel opviel is dat er echt een leuke sfeer hangt...tenmiste dat is mij opgevallen, was daar dan maar een weekend met paardje..maar je heb zo aanspraak en supervriendelijk
joyce B schreef:Verder weet ik natuurlijk niet hoe de kwaliteit van verzorging en het voer is... Ervaringen?
sjorsie schreef:is dit sluipreclame voor piafferuitersport
shan schreef:sjorsie schreef:is dit sluipreclame voor piafferuitersport
Ik hoop dat ik in het testament voorkom!