Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Wat van Okidoki niet gezegd kan worden. Oliver heette hij oorspronkelijk. Na de castratie is hij omgedoopt in Okidoki. Dat kwam omdat Boonstra, de fokker, vroeg hoe de castratie verlopen was en toen zei de paardenuroloog professor Haspels: ‘Okidoki!’
tessii1991 schreef:Ik heb ooit Albert Zoer eens horen zeggen dat ze toen al een andere Oliver op stal hadden staan en hem toen maar Okidoki hadden genoemd.....
Cayenne schreef:Is dat toevallig hier gezegd dat Jeroen op O'Brien moest gaan zitten?
Plus het feit dat hij penny's op weet te noemen, doet mij toch vermoeden dat Freek Bokt heeft ontdekt
Citaat:Laatst heeft hij nog een journaliste van Penny, een paardenmagazine voor meisjes, de stal uitgeschopt
Cayenne schreef:Is dat toevallig hier gezegd dat Jeroen op O'Brien moest gaan zitten?
Plus het feit dat hij penny's op weet te noemen, doet mij toch vermoeden dat Freek Bokt heeft ontdekt
axeltje schreef:Volgens mij zijn er mensen die nog wakker moeten worden:Citaat:Laatst heeft hij nog een journaliste van Penny, een paardenmagazine voor meisjes, de stal uitgeschopt
Penny is (of was) toch echt een tijdschrift. Dus dit heeft weinig te maken met bokt.