Carmen Römer met derde paard in A-kader

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Carmen Römer met derde paard in A-kader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 16:32

www.knhs.nl

Carmen Römer is na haar succesvolle rit tijdens het CEI*** in Babolna (HON) met haar paard Fadilah R opgenomen in het A-kader Endurance senioren.

Voor de 23-jarige amazone uit Landgraaf betekent dit de derde opname in het A-kader. Zij voldeed reeds eerder met Eddie R en Joker R aan de kwalificatie-eisen. De succesvolle endurance-amazone werd met Fadilah R al Nederlands kampioen in 2005 en 2006, tevens namen Römer en Fadilah R in 2005 deel aan het Wereldkampioenschap Endurance in Bahrein.

Dit jaar vindt het Wereldkampioenschap Endurance van 6 tot en met 9 november plaats in het Maleisische Terengganu. Informatie over dit WK vind je op www.eventuz.com

Anoniem

Re: Carmen Römer met derde paard in A-kader

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:27

Ik zit niet zo in de endurance hoor, maar hoe kan het dat ze met dit paard dan nu pas in het A kader zit? Gezien dr eerdere prestaties?

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:32

Is toch per combi dacht ik, Relaxed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:53

Ja dat snap ik, maar ze is met dit paard al 2 x NL kampioen geweest en heeft een WK gereden, dus waarom nu pas A kader? Ik vraag me dus af wat de eisen daarvoor zijn Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:27

Ze zat al in het A kader, maar vorig seizoen kon ze geen vormbehoud tonen wegens omstandigheden, vandaar dat ze zich moest her-kwalificeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:39

Ahaa, dat is duidelijk haha Knipoog