Emotie bij Olympische Grand Prix proef Domingo en Prestige

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Emotie bij Olympische Grand Prix proef Domingo en Prestige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 09:11

www.dehoefslag.nl

Het was een bizar moment. Terwijl de Spanjaard Jordi Domingo met zijn KWPN’er Prestige ( Ferro x Farmer) zijn proef reed in Hongkong, had duizenden kilometers daarvandaan in het Brabantse Herpen zojuist de uitvaart plaatsgevonden van Adriaan van de Goor, bekend paardenman en fokker van dezelfde Prestige.

Van de Goor, al enkele jaren ziek, had als laatste wens de stoere zoon van zijn hengst Ferro te kunnen zien schitteren op de Spelen. Kort voor vertrek leek dit echter niet meer haalbaar te zijn voor de 62-jarige Brabander, waarna hij vrij snel kwam te overlijden.

Domingo: ‘Het is zo spijtig dat hij niet hier kan zijn. Ik heb elke dag gebeld met de familie en ze gezegd dat ik mijn best zou doen. Ik hoop dat Adriaan hiermee tevreden zou zijn geweest.’ De Spanjaard leverde een knappe rit af, maar viel met zijn 28e plek (64%) net buiten de top 25, waardoor de Grand Prix het olympische eindstation vormde.

Verwant artikel:

[VN] Fokker Adriaan van de Goor is na een ziekbed overleden

Kittmoon

Re: Emotie bij Olympische Grand Prix proef Domingo en Prestige

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:16

Dat is wel jammer dat die man niet meer kon komen. Maar wel super knap dat ie de 28e plek had!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:31

erg jammer dat hij niet meer in actie komt, het was vanwege het hele verhaal wegens overlijden een mooi gebaar zijn richting familie

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:33

Heel erg jammer dat hij dit niet meer heeft kunnen meemaken

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:48

Het leven is een volmaakte dans tussen .....vreugde en verdriet......

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:59

Jammer dat hij het niet mee heeft mogen maken.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:22

Erg jammer, maar hij heeft vast en zeker vanuit ergens anders meegekeken. Lachen

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 19:52

Cayenne schreef:
www.dehoefslag.nl

Het was een bizar moment. Terwijl de Spanjaard Jordi Domingo met zijn KWPN’er Prestige ( Ferro x Farmer) zijn proef reed in Hongkong, had duizenden kilometers daarvandaan in het Brabantse Herpen zojuist de uitvaart plaatsgevonden van Adriaan van de Goor, bekend paardenman en fokker van dezelfde Prestige.

Van de Goor, al enkele jaren ziek, had als laatste wens de stoere zoon van zijn hengst Ferro te kunnen zien schitteren op de Spelen. Kort voor vertrek leek dit echter niet meer haalbaar te zijn voor de 62-jarige Brabander, waarna hij vrij snel kwam te overlijden.

Domingo: ‘Het is zo spijtig dat hij niet hier kan zijn. Ik heb elke dag gebeld met de familie en ze gezegd dat ik mijn best zou doen. Ik hoop dat Adriaan hiermee tevreden zou zijn geweest.’ De Spanjaard leverde een knappe rit af, maar viel met zijn 28e plek (64%) net buiten de top 25, waardoor de Grand Prix het olympische eindstation vormde.

Verwant artikel:

[VN] Fokker Adriaan van de Goor is na een ziekbed overleden

Maar Adriaan mag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg trots zijn op de prestatie van een andere Ferro afstammeling
Courtney King en Mythilus reden in mijn ogen de sterren van de hemel in HongKong. Om als jeugdige nieuwkomer de gevestigde Amerikaanse grootheden als Steffen Peters en Debbi MacDonald te verslaan en de anchor-woman van het Amerikaanse team
te worden zegt wel het e.e.a.

Theo