Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eponastable schreef:Deze namiddag heb ik kenissen van de eigenaars van de volbloeden kunnen contacteren en ze hebben mij daarna opgebeld omdat ze niet zeker waren dat het hun vrienden waren, blijkbaar is het gedeelte met de dode paarden ontploft dus hebben ze niet lang afgezien, ze hebben enorm geluk gehad omdat hun kampioenhengsten in het andere stal gedeelte stonden en die zijn gered geweest maar toch zal dit een enorme kostelijke zaak zijn want volbloeden zijn toch niet goedkoop...
Ik wens ze enorm veel sterkte toe!
Benfan schreef:Eponastable schreef:Deze namiddag heb ik kenissen van de eigenaars van de volbloeden kunnen contacteren en ze hebben mij daarna opgebeld omdat ze niet zeker waren dat het hun vrienden waren, blijkbaar is het gedeelte met de dode paarden ontploft dus hebben ze niet lang afgezien, ze hebben enorm geluk gehad omdat hun kampioenhengsten in het andere stal gedeelte stonden en die zijn gered geweest maar toch zal dit een enorme kostelijke zaak zijn want volbloeden zijn toch niet goedkoop...
Ik wens ze enorm veel sterkte toe!
Denk dat je je even anders moet verwoorden, komt heel erg over alsof het dan niet zo erg meer is dat die paarden zijn en dat het allemaal alleen maar een geld kwestie is ipv liefde voor het dier. Kan mij die waarde van die volbloeden schelen, al waren het goedkope paarden die je aan de straat stenen niet kwijt raakt.. dier is een dier en laten we wel zijn, ze zijn op een verschrikkelijke manier omgekomen wat nou geluk.