Chinezen houden het weer voor gezien bij dressuur

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Chinezen houden het weer voor gezien bij dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 07:39

www.dehoefslag.nl

De dressuursport en China lijken niet op een gelukkig huwelijk af te steven. De Chinese toeschouwers raakten al teleurgesteld en verveeld na de vertoonde dressuur bij de eventing met groeiende lege tribuneplekken tot gevolg. Gisterenavond was hetzelfde beeld waar te nemen tijdens de eerste dag van de landenwedstrijd waarbij de Chinezen kennis maakten met de klassieke Grand Prix.

Eerste starter Hans Peter Minderhoud kon nog wel op enig enthousiasme rekenen van een enkele Chinees: ‘Wow, het paard danst. Dit heb ik nog nooit gezien. Het ziet er heel anders uit dan de dressuur een paar dagen eerder.’ Echter, dankzij de wens van de FEI tot globalisering van de sport, met de nodige deelnemers uit Brazilië, Japan, Korea, China en Wit-Rusland tussen de schaarse toppers door, en weinig kennis van de vertoonde oefeningen sloeg het ‘gaapvirus’ weer vlug om zich heen op de tribunes. Opnieuw hielden vele Chinezen het voor gezien en trokken bijtijds huiswaarts.

Verwant artikel:

[OS] Chinezen vertrekken en vallen in slaap tijdens dressuur

Loretta

Re: Chinezen houden het weer voor gezien bij dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 09:19

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:08

Nou mij heb je er niet mee als er geen chinezen op de tribune zitten. Het leek wel alsof het een ontzettende herrie was op de tribune onder de proef!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:50

ik kna het me wel voorstellen van de chinezen. het enige waar ik wakker bij blijf zijn de kur op muziek.
Bij de rest val ik ook in slaap tenzij het een stalgenoot is ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:55

Haha nogmaals: Can't blame them... Het was dat ik geen geluid had gisteren maar de radio aan had. Zonder hou ik het ook niet lang vol hoor Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:59

Ik snap niet dat ze toch eens wat achtergrond zoeken over wat ze gaan bezoeken, internet censuur is groot daar maar dressuur intypen op een zoekmachine zal nog net mogen...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:33

De meeste krijgen daar voor weinig een kaartje... Dus dan zitten de tribunes snel vol.

sukidayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 01:53

haha..ik heb bij de manege in Shanghai meegeholpen..het is voor chinese standards al een hele prof.manege,waar correct dressuur en spring les wordt gegeven...ipv..meeste plekken in China waar je paard kan rijden zijn gewoon mini racebanen...hup op je paard en galopperen maar...als een zoutzak hobbelen ze op het paard...zucht..echt zielug...