Show me the Money verkocht

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Show me the Money verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 14:56

dehoefslag.nl

Met de verkoop van de ruin Show me the Money komt er voorlopig een einde aan een indrukwekkende concourscarrière van één van de meest succesvolle tuigpaarden van de laatste jaren. ‘Shumy’ werd deze week door Robbie en Chantal van Dijk afgeleverd bij zijn nieuwe eigenaren Gerrit de Greef en Jeanine Hendrickx in Nuenen. Zij willen voorlopig alleen recreatief met Show me the Money rijden. Er ging zeker een jaar overheen voor de partijen het eens werden over een prijs. Hendrickx en De Greef zijn bijzonder verheugd met de komst van de ruin; ze volgden Show me the Money al jaren en deden verwoede pogingen om hem in bezit te krijgen. Afgelopen maandag werden de partijen het eindelijk eens over een prijs. Show me the Money begon zijn carrière op de hengstenkeuring waar hij het tot de tweede bezichtiging bracht. Vanwege veterinaire redenen kon zijn hengstencarrière niet worden vervolgd. Als ruin won in zijn eerste jaar de KNHS Competitie (2002) en het FSP-plan. Dit jaar werd Show me the Money nog kampioen éénspannen in de open- en damesklasse in de regio Zuid.

DaantjeBente

Re: Show me the Money verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:46

Zo das zonde zeg. Vond het een machtig dier om te zien, voor de wagen in handen van Robbie en Chantal.
Die zullen ook wel even goed hebben moeten nadenken. Je verkoopt niet zomaar zo'n toppaard voor de recreatie denk ik.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:08

Hopen dat ze wel hun koetsiersbewijs hebben! Haha!

DaantjeBente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:23

Haha ja das een goeie. Maar ook dat zegt nog lang niet alles.
Kijk maar om je heen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 01:10

Waarom kopen ze zo'n paard om recreatief mee te gaan mennen? Duur grapje, ze zullen wel erg weg van het dier zijn.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:40

Jaa, hopelijk gaan ze hem wel op wedstrijden uitbrengen! Zo'n goed paard alleen maar recreatief mennen? Dat zou zonde zijn!

DaantjeBente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:35

Dat is zeker echt zonde van dat beest. Ik snap het ook niet helemaal hoor, maar goed.

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:30

ik snap het ook niet,of misschien ook wel,kijk hij heeft natuurlijk al ontzettend veel gewonnen,als ze nu hun prijs kunnen krijgen,waarom niet.
Ook schumie heeft 4 benen en 1 adem,toch?
Maar van hem genoten is zeker ,wat een houding!!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:05

Hij staat nu tegenover onze stal Haha!

Hoezo zonde? Hij staat op een fijne plaats, waar de mensen echt helemaal weg van hem zijn.
En wie weet wat ze over een tijd met hem gaan doen.