Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Irma_Maandag schreef:Zou niet fraai zijn; tyfoondreigingen, schenden van mensenrechten, hitte en hoge vochtigheid, smog...en nu dit...
Waarom worden de OS in godsnaam in zo'n instabiel continent gehouden... ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt... ik hoop dat het meevalt...
Irma_Maandag schreef:Waarom worden de OS in godsnaam in zo'n instabiel continent gehouden...
Irma_Maandag schreef:Zou niet fraai zijn; tyfoondreigingen, schenden van mensenrechten, hitte en hoge vochtigheid, smog...en nu dit...
Waarom worden de OS in godsnaam in zo'n instabiel continent gehouden... ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt... ik hoop dat het meevalt...
Equinecoach schreef:Ach, China zal wel wat verzinnen om dit alles mooi te verdraaien en te verbloemen (ze hebben nu ook zoveel bloemen daar staan dat er bijna geen water meer is voor de bewoners. Dit even terzijde). Ze schotelen ons immers dezelfde mooie verhaaltjes voor die ze ook aan hun eigen bevolking vertellen.
Het is bijna knap te noemen dat je zo een groot volk onder de duim weet te houden, gedwongen lachen en juichen ze voor de camera...
Paljassofie schreef:Zou het niet echt op de regio steken verder, de spelen in Seoel zijn toch wel soepel verlopen dacht ik?