Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suuzepuus schreef:lijkt me juist dat je de paarden naar buiten moet doen!
pharagirlke schreef:He nu weet ik wat die "libel" zo ver weg van het water kwam doenWij hadden laatst zo eentje rond een uur of twee binnen zitten. Maar we dachten dat het een gewone was en die steken geloof ik ook mensen? Dus die hebben we dood gemaakt
En ik maar speculeren wat dat ding zo ver weg van water kwam doen omdat ik ze altijd hier boven het water zie "zweven" hier opt vijvertje.
Yavanna schreef:pharagirlke schreef:He nu weet ik wat die "libel" zo ver weg van het water kwam doenWij hadden laatst zo eentje rond een uur of twee binnen zitten. Maar we dachten dat het een gewone was en die steken geloof ik ook mensen? Dus die hebben we dood gemaakt
En ik maar speculeren wat dat ding zo ver weg van water kwam doen omdat ik ze altijd hier boven het water zie "zweven" hier opt vijvertje.
Ze steken echt niet uit zichzelf, alleen als ze zich belaagd voelen, zal dus ook nooit een libelle doodmaken, zonde, zijn zulke mooie insecten.
En een keer getuige geweest van een libelle die uit zijn pop kroop in de vijver, en dan hebben we het niet over kleine beestjes. Overigens zijn ze 2 jaar lang een pop, duurt echt enorm lang.
Vanessa schreef:Hoi paardenbijters.
Wij hebben een hoop slootjes om onze weide. Jullie zijn bij deze van harte welkom!!!!
Uthrick schreef:@ Titsia, wat heb jij een akelig plaatje bij je naam, kan aan mij liggen maar voor mij lijkt het net of er heel veel angst in dat oog zit.
Uthrick schreef:Jammer voor die beesten maar ik heb er al 3 dood gemept. Het veulen op is er echt panisch voor en die gaat letterlijk door het het lint/draad van de wei.
Tjah, dan lievert zo'n beest minder dan dat het veulen zometeen op de weg staat of de benen kapot heeft. Ik denk trouwens dat er al meer van die beestjes op stal de laatste adem hebben uitgeblazen want de honden happen/bijten alles wat op insect lijkt uit de lucht.![]()
@ Titsia, wat heb jij een akelig plaatje bij je naam, kan aan mij liggen maar voor mij lijkt het net of er heel veel angst in dat oog zit.