UPDATE:
dit ongeluk is zondagmiddag rond drie uur bij ons op stal gebeurd. De zilvergrijze Golf 4 van mijn schoonouders stond geparkeerd bij de stallen. De paarden zijn tijdens het aftuigen geschrokken, de jongen stond voor de paarden, kreeg de dissel in zijn rug en werd zo ongeveer 100 meter meegesleurd, de auto van mijn schoonouders heeft de paarden even kunnen stoppen waardoor de jongen achter de auto heeft kunnen kruipen om zichzelf in veiligheid te brengen. DE PAARDEN HEBBEN NIKS, OOK GEEN WONDEN OF DERGELIJKE! ze kwamen alleen savonds de stal uit. De jongen is sinds gister uit het ziekenhuis en heeft een gekneusde nier, ik heb hem met eigen ogen gezien en het gaat redelijk met hem,
De mensen hebben echt een beschermengel gehad en de paarden ook, deze zijn namelijk IN de bakrand tot stilstand gekomen en hadden de planken van de bak tussen hun benen zitten waardoor ze niet meer verder konden lopen.
Met paard en jongen is alles in orde, ik ben alleen bang dat de auto totall loss verklaart word!!!