Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
geerke schreef:ik heb op een bosrit nog nooit twee paarden voor mijn ogen zien verongelukken,maar dat zal aan mij liggen...
geerke schreef:ik heb op een bosrit nog nooit twee paarden voor mijn ogen zien verongelukken,maar dat zal aan mij liggen...
Anouklove schreef:Heel sneu, eerst volop opjagen en rennen en rennen, en waar worden ze mee bedankt, de dood!
Anouklove schreef:Heel sneu, eerst volop opjagen en rennen en rennen, en waar worden ze mee bedankt, de dood!
xx_Horsiex schreef:Anouklove schreef:Heel sneu, eerst volop opjagen en rennen en rennen, en waar worden ze mee bedankt, de dood!
Wat een domme opmerking, echt. Dit was een ongeluk, daar kon niemand iets aan doen. Iedere sport heeft zijn nadelen, ook de paardensport. Deze paarden zijn gefokt om te rennen, dat zit in hun bloed. Jouw opmerking vind ik zeer kwetsend tegenover de eigenaren van deze paarden want zij zullen zelf ook wel zeer verdrietig zijn van het ongeval, net zoals de jockey's die puur geluk hebben gehad dat ze niet verlamd zijn geraakt. Erg bot hoe je reageert terwijl je niks van de sport afweet.