Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
cheyentic schreef:hangt van dit weekend af. wij starten riesenbeck en daarna word er bekent of mark of wij samen met koos en ijs in het team komen... hoop natuurlijk dat wij erin gaan
Echwel schreef:Derde plek gaat tussen Koos en Mark nummer 1 en 2 zijn gewoon al bekend
Heb zelf geen voorkeur voor een van beide..
Echwel schreef:Theo en Mark idd, ach waar was ik met mijn gedachten![]()
![]()
UIk denk dat mijn voorkeur anders is dan die van jou![]()
ardo_iggy schreef:cheyentic schreef:hangt van dit weekend af. wij starten riesenbeck en daarna word er bekent of mark of wij samen met koos en ijs in het team komen... hoop natuurlijk dat wij erin gaan
We zullen het zien.
Maar heb toch wel een voorkeur voor een menner.![]()
En ik denk inderdaad dat het tussen Mark en Theo gaat.
Die hebben het jaar veel beter gepresteerd als een Monhemius b.v.
Maar dit zijn trouwens wel de menners die ik verwacht had om naar Beesd toe te gaan met uitzondering van Peter.
Maar aangezien het slecht ging met Edwin de afgelopen wedstrijden is het logisch dat hij gaat.
Citaat:Na de internationale menwedstrijd in het Duitse Riesenbeck komend weekend wijst keuzeheer Velstra de drie menners aan die de Nederlandse driekleur zullen vertegenwoordigen op het WK.
IJsbrand Chardon, Herman ter Harmsel, Hans Heus, Ton Monhemius, Koos de Ronde, Peter de Ronde, Harry de Ruyter, Theo Timmerman en Mark Weusthof komen begin september in actie op de schitterende terreinen van landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt in het Gelderse Beesd.
GaitMonster schreef:Ik denk Chardon, Koos en ik hooop zoooo heel erg op Mark Weusthof!!!
daniella74 schreef:ardo_iggy schreef:We zullen het zien.
Maar heb toch wel een voorkeur voor een menner.![]()
En ik denk inderdaad dat het tussen Mark en Theo gaat.
Die hebben het jaar veel beter gepresteerd als een Monhemius b.v.
Maar dit zijn trouwens wel de menners die ik verwacht had om naar Beesd toe te gaan met uitzondering van Peter.
Maar aangezien het slecht ging met Edwin de afgelopen wedstrijden is het logisch dat hij gaat.
Tja, dat is niet zo gek dat Monhemius het niet zo goed deed in het begin van het seizoen. Als je wilt oordelen over iemands prestaties moet je wel alle feiten kennen. Monhemius heeft de start van het wedstrijdseizoen moeten missen door een ernstige en vooral zeer pijnlijke schouderblessure en is met spoed vlak voor de start van het seizoen geopereerd. Het heeft enige tijd geduurd voor hij zelf weer met zijn paarden kon werken. Hij heeft ook fikse tegenslag met blessures van zijn paarden gehad. Ik denk dat het ook een groot compliment naar het team is dat hij zondag 3e/14e is geworden. Ik vind het echt heel knap hoe snel de trainingsachterstand is ingelopen, de vorm is gevonden en de manier waarop hij met zijn paarden werkt.