Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Paard één wil alleen maar Gatorade met sinaasappelsmaak, paard twee drinkt louter water als het is verrijkt met appelsap, paard drie kauwt het liefst op natte haver en paard vier blieft alleen de droge variant. En dan werd de piloot ook nog vriendelijk verzocht geen al te scherpe bochten te maken.
Dioxide schreef:Citaat:Paard één wil alleen maar Gatorade met sinaasappelsmaak, paard twee drinkt louter water als het is verrijkt met appelsap, paard drie kauwt het liefst op natte haver en paard vier blieft alleen de droge variant. En dan werd de piloot ook nog vriendelijk verzocht geen al te scherpe bochten te maken.
Kom oooop jongens, dit is toch niet normaal meer? Kan alleen maar weer in Amerika
Even een edit: duidelijkheden gemaakt, appelsap en wat natte haver is doodnormaal
Black_White schreef:Nou dit lijkt me nou niet echt in het zonnetje zetten hoor. Mijn paard staat dagelijks in het zonnetje, in de weide, en ik denk dat ik hem daarmee veel gelukkiger maak.
Ik vind het ook overdreven. Het is noodzaak dat de dieren drinken, en dat ze de reis als prettig ervaren, maar het is weer echt typisch mensenlijk dat we daarin doordraaien.
Insider schreef:Gastrogard heet het overigens is gewoon niks anders dan een pasta voor de spijsvertering.
En dat je dat met smaakjes hebt is ook niks bijzonders. Het is net zo toe te dienen als een gewone ontwormpasta. Het heeft dus niets met drinken te maken. Paarden krijgen gewoon wat ze lekker vinden en dat verschilt nogal.
Psydoxy schreef:'Cause we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop stables driving big horse cars
The mares come easy and the drinks come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just eat wheat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy horsey
With her brushed blond hair
Hey hey I wanna be a rockstar
nickelback - rockstar
Tigger schreef:Psydoxy schreef:'Cause we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop stables driving big horse cars
The mares come easy and the drinks come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just eat wheat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy horsey
With her brushed blond hair
nickelback - rockstar
Parodie op Rockstar, geweldig bedacht!!
![]()
Karin schreef:Psydoxy:
Geweldig, hoe kom je erop!
giotto schreef:Insider : Volgens mij bedoelen ze echt wel Gatorade.Dit is een sportdrankje zoals Aquarius of AA drink.
Je hebt ze in verschillende smaken.
Wordt bij mensen vooral gebruikt om de lichaamszouten en zo op peil te houden na een sportprestatie.
Denk dat dat ook niet echt kwaad kan voor een paard maar ik ga het toch bij water houden voor de mijne...