Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Yeah I'll be there voor de foto's![]()
Sjoert schreef:Goed genoeg voor de landelijke top om er elke keer maar weer te verschijnen
Aimee schreef:Ja, dat zal wel. Maar dan weet ik nog steeds niet of het gaat om die bodems die niet gesleept mogen worden en die zandkunstgrascombi hebben zoals ouderwetse hockeyvelden.
Shamrock4NL schreef:Haha.. je weet van wie je de mooiste plaatjes moet schieten he?
Sjoert schreef:Hmm het enige wat ik weet is dat er in de ochtend een giga lading water op gaat. Of en hoe vaak ze hem slepen, kan ik niet zeggen.
Sjoert schreef:Shamrock4NL schreef:Haha.. je weet van wie je de mooiste plaatjes moet schieten he?
Oh?
Aimee schreef:Sjoert schreef:Hmm het enige wat ik weet is dat er in de ochtend een giga lading water op gaat. Of en hoe vaak ze hem slepen, kan ik niet zeggen.
Okee, thanks! Dat geeft me al een hoop info
rowo schreef:Leuk dat het in Almelo is, beetje jammer dat het tegelijk is met de Overijsselse kampioenschappen paarden.
LiSSy schreef:de bodems worden elke nacht gesproeid, heb er tijdens de ruiterdagen vaak genoeg wakkeer van gelegen, die sproeiinstallaties maken best wat herrie
slepen kunnen ze hem niet, ze rollen hem met zo'n zwaar gewicht met noppen erin