Een pony in Engeland is meer dan 40 keer gestoken met een steekwapen. Het dier werd aangevallen tussen 9 uur s'morgens op 9 juli, en 12 uur s'middags op 12 juli, in een veld vlakbij Seaton Burn.
De eigenaar van de 10 jaar oude pony vonden het dier laat in de middag. De pony zat onder het bloed en trilde van de shock en de verwondingen. Blondie heeft afschuwelijke verwondingen in haar nek, en verschillende verwondingen aan de achterhand en de benen. Het is nog niet duidelijk wat voor wapen is gebruikt op het dier.
Blondie staat onder behandeling van veeartsen. De verwondingen zijn niet levensbedreiigend, maar door de diepe verwondingen zal ze nooit meer in het directe zonlicht kunnen staan.
Ik snap echt niet hoe iemand zoiets kan doen... wat heeft die pony nou weer verkeerd gedaan, grrr wat zijn er toch gestoorde zieke mensen zeg,,, hoe haal je het in je hoofd... Zoiets moesten ze is 3 keer zo hard bij ze terugdoen, kijken hoe ze dan piepen...
ik wil me wel aanmelden hoor als vrijwilliger om die lui een flink pak op de sodemieter te geven!!!
Mijn bloed ook!! Met hem.haar zoude ze precies hetzelfde moeten doen!!!!! BAHH zo'n onweerbaar dier bewerken met een mes oid. Dan spoor je echt niet Te walgelijk voor woorden gewoon! Ik meld me hierbij ook ff aan
Dan moet je toch wel knap gefrustreerd zijn om je irritaties zoo uit te drukken..Damn zieke geest beetje hulpeloze pony gaan steken met een mes...en friggin' 40x ! Nee die maak ik liever vandaag dan morgen een koppie kleiner.
Wat ontzettend verschrikkelijk! Soms vind ik het jammer dat er geen lijfstraffen meer bestaan in Engeland. In dat geval mocht de dader (als hij gevonden word) het aan den lijve ondergaan!