Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Ik heb het idee dat de Partij voor de Dieren eigenlijk beter Partij voor Publiciteit genoemd wil worden. Want ze roepen van alles wat ik eigenlijk nergens op vind slaat om maar in de publiciteit te komen.
Ik zie liever dat er veranderingen en verboden komen op heel ander gebied. Want zo veel duiven belanden er bijvoorbeeld niet eens in een vogelopvang. De meeste vinden hun plekje zelf wel in de natuur of komen terug bij de eigenaar. Vissen worden dan wel gevangen maar het is onduidelijk of die dieren pijn kunnen voelen omdat daar bepaalde hersenactiviteit voor nodig zijn en vissen niet zulke goed ontwikkelde hersens hebben. Daarbij wordt 99 van de 100 vissen ook weer gewoon terug gezet.
Vind het daarnaast wel vreemd dat hondensport dan juist wél weer positief is. Want ook daar is wel een wedstrijdbelang je doet namelijk mee om te winnen en niet om te verliezen
Sjoert schreef:Misschien een idee om hen uit te nodigen op Horse Event
nowornever schreef:Ja dat kan je proberen maar wij hebben ze ook wel is uitgenodigd voor een discussieochtend over welzijn van dieren en ze zouden komen maar niemand te bekenen.
messica schreef:Ik heb op bokt altijd sterk het gevoel van springt 1 schaap over de dam dan volgen meerdere!! Ik ben in ieder geval blij dat er een partij is die voor de dieren opkomt! Soms over minder "grote" onderwerpen als een vissekom (daarom niet minder belangrijk) of grotere onderwerpen als de bioindustrie ze staan er wel voor!
Hier op bokt zeggen een paar mensen Pvdd wat heb je eraan en het grote gros hobbelt er lekker achter aan, zonder zich ook maar 1 moment serieus in te lezen in wat zo'n partij nou allemaal doet!!
En dat noemt zich dan paarden/dierenliefhebber....hoeze simpel
messica schreef:tja ze doen hun best om niet niet serieus genomen te kunnen worden, met hun vele onzinnige uitspraken...en zonder oplossingen...Ik heb op bokt altijd sterk het gevoel van springt 1 schaap over de dam dan volgen meerdere!! Ik ben in ieder geval blij dat er een partij is die voor de dieren opkomt! Soms over minder "grote" onderwerpen als een vissekom (daarom niet minder belangrijk) of grotere onderwerpen als de bioindustrie ze staan er wel voor!
Hier op bokt zeggen een paar mensen Pvdd wat heb je eraan en het grote gros hobbelt er lekker achter aan, zonder zich ook maar 1 moment serieus in te lezen in wat zo'n partij nou allemaal doet!!
En dat noemt zich dan paarden/dierenliefhebber....hoeze simpel