Vrouw raakt ernstig gewond aan hoofd door trap van paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Vrouw raakt ernstig gewond aan hoofd door trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 18:27

www.uwnieuws.nl

Zaterdagmorgen is bij de Voorweg in Nootdorp een vrouw zeer ongelukkig geraakt door een paard. Ze werd door een achterwaartse paardentrap op het hoofd getroffen. Ze liep een zeer ernstig aanziende hoofdwond op. Voor de hulpverlening kwamen een ambulance en de traumahelikopter ter plaatse.

Het slachtoffer was nog bij kennis toen ze met spoed naar het ziekenhuis werd overgebracht. De arts van de traumahelikopter stapte op de ambulance over voor de medische assistentie onderweg.

Chaelle

Re: Vrouw raakt ernstig gewond aan hoofd door trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:32

Wat erg zeg, moet wel schrikken zijn.
Vraag me enkel af hoe ze aan die trap komt.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:34

Zo heftig zeg. Dat moet echt flink schrikken zijn geweest. Hopelijk valt het allemaal mee en knapt ze snel weer op.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 07:52

heb ook eens een trap op mijn voorhoofd gehad. dat ziet er echt heel naar uit!!! Bij mij kwam het doordat ik eraf was gevallen en daarna het paard natrapte

teve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:14

Cayenne schreef:
www.uwnieuws.nl

Zaterdagmorgen is bij de Voorweg in Nootdorp een vrouw zeer ongelukkig geraakt door een paard. Ze werd door een achterwaartse paardentrap op het hoofd getroffen. Ze liep een zeer ernstig aanziende hoofdwond op. Voor de hulpverlening kwamen een ambulance en de traumahelikopter ter plaatse.

Het slachtoffer was nog bij kennis toen ze met spoed naar het ziekenhuis werd overgebracht. De arts van de traumahelikopter stapte op de ambulance over voor de medische assistentie onderweg.

Voorweg nootdorp? er is geen Voorweg in Nootdorp, wel in Zoetermeer, maar het bericht komt uit een krant uit Ridderkerk en daar is wel een Voorweg!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:34

dat is heftig zeg!
ben benieuwd hoe het met haar gaat.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:09

auw idd heftig die zal een flinke hooftpyn hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:11

Oh wat erg zeg! Zo'n hoef kan erg hard aankomen! Beterschap!

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:53

diegene met wie dit is gebeurdt stond bij ons op stal, en ik zie haar nog steeds vaak, het verhaal is als volgt gegaan het is op de voorweg in ridderkerk gebeurdt, zij hielp mee een paard in de trailer zetten, ze struikelde zelf over een aantal stenen, en viel , het paard stond nog los en liep naar achteren maar haar daar niet zien liggen logisch, toch het paard kon hier helemaal niets aan doen, haar hoofd kwam op de stenen terecht, en het paard liep gedeeltijk tegen haar aan en stond op haar pink, deze is er nu ook een stukje vanaf, en de rib is gebroken en een aantal ribben gekneusd, hoofdwond en vele schrammen, ja een stom ongeval, maar nogmaals ze viel zelf daarna raakte het paard haar, ik wens haar veel beterschap toe. gr henny