Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonprayer schreef:het ergste is nog.. stel ze pakken de dader.. dan zegt de nederlandse regeren "he dader, dat mag niet, je krijgt een paar uur werkstraf"
want het mishandelen van dieren en zelfs het vermoorden ervan, kun je haast ongestrafd mee weg komen omdat het gelijk staat aan "het vernielen van een bushokje"
Dit overdrijf ik niet
dit is momenteel de realiteit
moonprayer schreef:het ergste is nog.. stel ze pakken de dader.. dan zegt de nederlandse regeren "he dader, dat mag niet, je krijgt een paar uur werkstraf"
want het mishandelen van dieren en zelfs het vermoorden ervan, kun je haast ongestrafd mee weg komen omdat het gelijk staat aan "het vernielen van een bushokje"
Dit overdrijf ik niet
dit is momenteel de realiteit
rockwitch schreef:Hoe gaat het eigenlijk met het paard, want ik kan niet echt lezen of het dier nog leeft of niet. Maar misschien loop ik wat achter want ben op vakantie geweest.
Ik zou echt zoooo graag een paar uurtjes met zo iemand in een kamertje doorbrengen.
Even met een dingetje wat Pang zegt gaat me te snel, er zijn zat leuke dingen te verzinnen die pijnlijk zijn, maar nog wel zo dat je bij bewustzijn blijft.