Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Manie...vergeet niet dat vrijwel alle paarden in Eemnes in de polder staan. Om nou de hele polder te gaan afrasteren is geen werk, de sloot doet goed zn werk zolang ze er niet in vallen.
miss_jumpy schreef:Trouwens, mensen die zeggen dat je alles moet afrasteren en hun paarden niet achter sloten zullen houden komen volgens mij niet uit een echte polder.... Hier gaat het al jaren prima, en als er eens een keer een koe in de sloot zit trok mijn vader die er gewoon zelf netjes uit!
_Zsazsa_ schreef:wat is dat nu weer? Het zijn dieren! Oke mensen moeten een fatsoenlijke omheining hebben, maar dan nog. Net of de brandweer stapels ander werk heeft! Hier in son hebben ze echt nooit wat te doen. Kunnen ze mooi arme dieren uit de sloot halen hoor.
hilden1971 schreef:nee de hele dag in de kazerne met je pik zitten spelen en wel je centen ontvangen dat kost geen geld zeker, wat een flauwekul zeg Nederland ten top. Wanneer je de keuze maakt om eerst een brand te blussen en daarna het beest pas uit een sloot te halen dat kan ik me indenken maar niets meer doen, nee kan er bij niet in. Straks roepen ze nog bij teveel branden dat het te duur wordt en ze selectief gaan bekijken of het wel nodig is om de brand te blussen. Stelletje achterlijken, geef de eigenaar van het vee dan een dure prent als ze geen goede afrastering hadden, zo kom je ook aan je centen. Bah bah en nog eens bah wat wordt dit toch een walgelijk land.