Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Santigo_ schreef:Angelique hoop ik dat met de druk om kan gaan zoals vaker gezegd wordt.
Santigo_ schreef:Waarom Gert-jan Bruggink in plaats van Gerco?? Lijkt me toch dat Gerco zich meer heeft bewezen met Berlin. GB gaat ook goed de laatste tijd, maar denk dat HK toch nog te vroeg komt. Erst een paar Super-league wedstrijdjes rijden voor hem en Wings.
Zou persoonlijk Vincent heel graag zien gaan met Armani, die 2 gaan echt super de laatste tijd! Angelique hoop ik dat met de druk om kan gaan zoals vaker gezegd wordt.
Annemiekbram schreef:daar zit wat in charlene....maar ik denk dat Wings er nog niet klaar voor is!
Volgens mij stond er iets in de krant dat hun zowieso al niet mee gaan...ik zal t even opzoeken!
Edit: kan t niet vinden...dan zal ik t wel mis hebben gehad denk ik!
daniella74 schreef:Ik denk dat Gerco absoluut de drive heeft maar een iets rustiger karakter heeft. Je ziet Gerco eigenlijk nooit echt uit zijn plaat gaan positief of negatief.
Overigens kan ik met alle namen op het lijstje wel leven als die zouden gaan. En dat Angelique een vrouw is heeft er helemaal niets mee te maken, ze kon in het verleden ook niet zo goed met grote druk omgaan.
Hermelientje schreef:daniella74 schreef:Ik denk dat Gerco absoluut de drive heeft maar een iets rustiger karakter heeft. Je ziet Gerco eigenlijk nooit echt uit zijn plaat gaan positief of negatief.
Overigens kan ik met alle namen op het lijstje wel leven als die zouden gaan. En dat Angelique een vrouw is heeft er helemaal niets mee te maken, ze kon in het verleden ook niet zo goed met grote druk omgaan.
Kijk nu wordt het weer gezegd dat van Angelique en niet met druk kunnen omgaan. Dat is een waardeoordeel dat over een persoon wordt gegeven. Maar waar is dat dan op gebaseerd, waar blijkt dat dan uit? Als andere ruiters het hout verbouwen dan heeft bijvoorbeeld hun paard een slechte dag of is even het vertrouwen kwijt of wat dan ook, maar bij Angelique wordt dan gezegd "ze kan niet met druk omgaan".
Ik zou om maar even een voorbeeld te geven kunnen zeggen Daniella74 is ontzettend eigenwijs en als dan nog iemand op bokt het zegt ben jij dan opeens eigenwijs? Ik dacht het toch niet.
Dus in plaats van zo'n oordeel over mensen te geven zou ik veel liever willen horen waaruit jij (of iemand anders die dat beweert) dat afleidt of waarop je zo'n oordeel baseert.
Overigens laat ik het kiezen van de selectie helemaal aan Rob Ehrens over.
daniella74 schreef:Als je goed had gelezen had je nu geweten dat ik dat bedoel dat ze op het EK Arnhem en ook op andere belangrijke momenten vaak toch niet met de druk weet om te gaan. Ik geef geen waardeoordeel over Angelique of verder wie dan ook, dan doe ik pas als ik zou zeggen dat ze een grote trut is. Ik ga geregeld kijken op grote concoursen dus ik weet redelijk waar ik over praat en als er iemand over het algemeen positief is over Angelique dan ben ik het wel.
Ik snap jouw felle reactie niet helemaal aangezien die namelijk nergens voor nodig is. Wij allen laten de keus over aan Ehrens, denkd at hij er weinig van onder de indruk is als we zouden bellen.
En jij mag mij best eigenwijs vinden, die mening hebben er wel meer over mij en het boeit mij verder niet wat een vreemde van mij vindt.