Speciale nummerborden voor de Wereldruiterspelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Speciale nummerborden voor de Wereldruiterspelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 08:21

www.anky.nl

Als het aan de organisatie van de wereldruiterspelen van 2010 in Kentucky ligt, rijden paardensportliefhebbers binnenkort met speciale nummerplaten rond. De organisatie ontwikkelde een nummerbord ter ere van het evenement.

Als er voor 30 september minimaal 900 belangstellenden zijn, wordt de plaat in productie genomen. Tot op heden vroegen honderd liefhebbers een nummerbord aan. De nummerplaat kost 44 dollar (28 euro). In de Verenigde Staten is het mogelijk om zelf een letter- en cijfercombinatie voor je nummerplaat te kiezen.

De Wereldruiterspelen is nog een relatief nieuw evenement. De eerste Wereldruiterspelen in Stockholm in 1990 zijn georganiseerd op initiatief van Prince Philip, de voorzitter van de FEI in de jaren 80. Voor het eerst werden de Wereldspelen van de zes grootste paardensportdisciplines (springen, dressuur, eventing, vierspannen, endurance en voltige) op één locatie gereden. Voor het eerst worden de Wereldruiterspelen buiten Europa georganiseerd en voor het eerst zullen deelnemers van de Aangepaste Sport hun opkomst maken.

manutjuh

Re: Speciale nummerborden voor de Wereldruiterspelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:41

Zo'n nummerbord wil ik ook wel hier in Nederland, zelf kiezen, dan weet ik wel wat ik zou kiezen (4 letters begint met een K en eindeigd op eno Knipoog)

OoappeloO

Re: Speciale nummerborden voor de Wereldruiterspelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:55

En hoe zien die nummerplaten er dan uit? In Nld kan je nog niet zelf kiezen.