Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleonoor schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Aminozuur
Polypetide zijn eiwitten (leuk die dure namen gebruiken :p ). Vraag me dus heel erg af WAT er nu precies in het supplement zit. Aminozuren en eiwitten is mij een veel te ruim begrip. Er wordt ook nog gesproken over dragers, wat bedoelt hij daarmee? Wat voor doel heeft het supplement? Wat doet het in het lichaam met als wat voor doel? Graag zou ik dit soort dingen echt wel willen weten alvorens ik het aan een paard zou geven. Anders komen we in de Taal problemen weer.
Bedrijf die het spul maakt is volgens internet een groothandel : http://www.bedrijfzoeken.nl/Sappemeer/W ... BV_1312676
Amy77 schreef:Ah, tis eindelijk openbaar Althans, als dit het middel is wat ik ook gebruikt heb voor Glóa..
Ik heb het helaas niet ontzettend goed kunnen testen, want het spulletje kost maar liefst €125 en is binnen nog net geen maand op..je zou er 5 weken mee moeten doen, maar gezien het ene spulletje stroperiger is in die fles dan het andere spulletje (je krijgt 2 flessen en een spray om op de jeukplekken te spuiten) gaat het dus veel sneller op..sja en als je dat dan omrekend naar wat je per dag kwijt bent, of dus per maand?? Is voor mij helaas niet haalbaar..
Ik gok dat het wel enigszins helpt, maar je moet wel een flinke portemonnee hebben en het middel het hele seizoen gebruiken. en het jaar erop voldoet het geloof ik vaak met alleen 2 maanden, tenzij de eczeem weer terugkomt bij stoppen van het middel..(zo heb ik het iig begrepen).
Dus voor mensen die €125 pm kunnen missen, ik zou het dan zeker weten proberen, naar wat schijnt werkt het middel dus echt perfect.
Ik heb deze mensen ook geadviseerd dit middel bij verzekeraars te promoten..gok dat het dan veel laagdrempeliger is en veel meer gebruikt zal gaan worden, sowiezo om te testen en als het werkt gewoon in gebruik te nemen. Zo hebben veel meer mensen en dus ook de paarden, waar het immers om gaat en het spul voor is uitgevonden, de kans op véél minder stress, jeuk en ellendige kopzorgen voor hun baasjes. Ik denk dat er nu slechts een kleine groep mensen dit middel door kunnen blijven gebruiken en een andere groep enkel het middel zullen testen.
Hoop stiekem dat ze zich de prijs kunnen veroorloven van bv de prijs van MSMliquid oid, das een supplement uit de grote paardenwereld en kost omgerekend nog geen €40 per maand..sja en das stukken haalbaarder natuurlijk
geerke schreef:als het bestaat uit zonnebloemolie en bepaalde eiwitten waarom moet het dan weer 125 euro kosten?
Ik weet wel dat die onderzoeken ook geld kosten,maar toch....
Amy77 schreef:Nogmaals, als dit het spul is wat ik heb getest he![]()
Lees nl dat mijn voorganger het over een poeder heeft en ik had vloeibaar spul, genaamd Hippo Eczema bestaande uit 2 flessen en een fles spray om op te jeukplekken te spuiten.
De ontwikkelingen zijn zover ik weet nog gaande, maarja, ik vraag altijd naar het prijskaartje, want het moet wel financieel haalbaar zijn natuurlijk en toen is mij verteld dat dat de prijs is.
Maar nogmaals, ALS HET OM DITZELFDE MIDDEL GAAT.