Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moretje schreef:Ik ook..
Ze zal heus liever in de Ardennen liever blijven rondlopen, maar fijn juist dat ze op een paarvriendelijke manier wordt zadelmak gemaakt. Wie weet waar ze anders terecht was gekomen.
Ben ook erg benieuwd
Esther28 schreef:wat is dat filmpje langzaam te laden zeg. Zit nu al 10 min naar haperende beelde te kijken. Beetje jammer
KiWiKo schreef:moretje schreef:Ik ook..
Ze zal heus liever in de Ardennen liever blijven rondlopen, maar fijn juist dat ze op een paarvriendelijke manier wordt zadelmak gemaakt. Wie weet waar ze anders terecht was gekomen.
Ben ook erg benieuwd
lekker paardvriendelijk in 3 dagen op een evenement![]()
![]()
doet Gert van het Hof ook, en daar vallen alle robberts, voest mensen met bosjes over dat dit niet kan
beetje meten met twee maten denk ik zo
Citaat:"Op Horse Event wordt Fiji door het team van Monty Roberts Nederland in drie dagen getraind tot voorbeeldig rijpaard."
Neon schreef:Jeetje... een wild paard in drie dagen tijd even omtoveren tot voorbeeldig rijpaard en dat nog wel op een evenement!?! Lekker paard vriendelijk... beest heeft nog nooit een mens van dicht bij gezien en moet nu even in 3 dagen tijd alles mee maken wat normaal gesproken in drie jaar tijd gebeurd...
Bij deze heeft Monty Roberts bij mij serieus af gedaan hoor! Even een showtje weg geven over wat hij kan... echt iets om trots op te zijn hoorTrieste zaak
Ben ook erg benieuwd
Ben ook erg benieuwd
annemariev schreef:Ik ben het helemaal met jullie eens. Fiji zal zeker geen voorbeeldig rijpaard zijn als we zondag naar huis gaan. En of we haar kunnen rijden? Dat valt ook nog te bezien. Het paard zal laten zien hoe ver we kunnen komen. Dat kunnen we niet forceren. We hebben gekozen voor een paard dat nog niets kan omdat je dan beter kunt laten zien hoe je het kunt trainen. Maar alles zal met rust gebeuren.
Groeten,
Annemarie van der Toorn