Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:na 10 dagen weer in het zadel...vraag me af hoe ze dat doen. Heeft iemand een idee?
Citaat:Via één van de klanten van de in paarden handelende familie Zoer is er contact gelegd met de Italiaanse arts dokter Costa, die met name in de motorsport faam heeft verworven met het uiterst snel oplappen van motorcoureurs. Via de klant van de familie Zoer zou deze heer Costa hebben laten weten kans te zien om Albert Zoer binnen tien dagen weer in het zadel te kunnen hebben. "Ik ken deze arts niet, en ik weet ook niets van hem af, maar via de KNHS en NOC*NSF wordt alles onderzocht wat mogelijk is om bij te dragen aan een voorspoedig herstel", vertelde Albert.
daniella74 schreef:Ik kijk regelmatig motorsport en daar staan ook enorme krachten op de benen in de bochten.
Laten we er maar het beste van hopen.
lotjeje schreef:Wilde even hierop reageren:Citaat:Via één van de klanten van de in paarden handelende familie Zoer is er contact gelegd met de Italiaanse arts dokter Costa, die met name in de motorsport faam heeft verworven met het uiterst snel oplappen van motorcoureurs. Via de klant van de familie Zoer zou deze heer Costa hebben laten weten kans te zien om Albert Zoer binnen tien dagen weer in het zadel te kunnen hebben. "Ik ken deze arts niet, en ik weet ook niets van hem af, maar via de KNHS en NOC*NSF wordt alles onderzocht wat mogelijk is om bij te dragen aan een voorspoedig herstel", vertelde Albert.
In de motorsport is dit seizoen ook een rijder (Jorge Lorenzo) met 2 gebroken enkels (+ linker enkelbanden gescheurt) nog 4e geworden, twee dagen na het breken van zijn enkels. Een paar keer daarna nog eraf gevallen (nog herstellende van enkels) maar toch doorrijden. Kon nog niet meer lopen, maar rijden JA! Zat op podium met een stoel omdat hij niet kon staan, en toch rijden! Weet niet of het dezelfde arts is, zou goed kunnen maar ik wilde even hiermee zeggen dat er veel mogelijk is! Veel van jullie zullen wel geen MotoGP kijken maar degene die het doen, die weten wat ik bedoel! Hulde![]()
![]()
![]()
Dus als hij dat kan kan Albert en Okidoki dat ook! En trouwens zien jullie dat hij wat had aan onze kaartjes.
Edit: Even het antwoord Pytje & Daniella Het kan dus wel
henkb schreef:Favorieten sterven, een legende is misschien geboren