Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pollen schreef:En toch kan ik er niet bij dat er 1.2 Miljard (!!!) dollar geinvesteerd wordt terwijl elders op de wereld...
Maar ik zal de enomische belangen nooit gaan begrijpen ben ik bang.
Pollen schreef:En toch kan ik er niet bij dat er 1.2 Miljard (!!!) dollar geinvesteerd wordt terwijl elders op de wereld...
Pytje schreef:die paarden moeten toch ook in de warmte presteren? Dan lijkt het me toch moeilijk om zo'n temperatuursverschil te kunnen behappen (stal-ring).
ikenindi schreef:en toch vraag ik me af of die beesten er zo blij mee zijn. ze zullen vast niet anders `denken` dan andere paarden en liever in een wei willen kunnen spelen met soortgenoten...oeps, roept heel bokt weer over zich heen
ikenindi schreef:en toch vraag ik me af of die beesten er zo blij mee zijn. ze zullen vast niet anders `denken` dan andere paarden en liever in een wei willen kunnen spelen met soortgenoten...oeps, roept heel bokt weer over zich heen
utjelover schreef:doe mij een paar van die stalletjes, wanneer het afgelopen is