amondi schreef:De enige die het woord oplichter gebruikt ben jij zelf.... de rest heeft gewoon (m.i. terechte) kritiek op de hoeveelheid paarden op dit stukje land. Plus dat er wel eens een slecht paard werd verkocht.. so what? dat gebeurt bij iedere handelaar wel eens.
Maak het niet dramatischer dan het is! De situatie is onwenselijk en wordt op deze manier opgelost.
Hoop dat de man stopt met vermeerderen van honden en een normaal aantal paarden kan houden op een mooi schoon stuk grond.
Ik maak het niet dramatischer dan het is, dat is in elk geval niet zo bedoeld, maar er zijn over dit onderwerp heel wat meer woorden gevallen en ik vind het gewoon erg jammer dat er mensen zijn die bij het zien van 1 (overigens oude want het is inmiddels zomer) al conclusies trekken.
En het is idd bij elke handelaar zo, dat er wel eens een slechter paard tussenzit, maar vaak weet de handelaar dit zelf niet eens, kan best dat er een 's ochtens komt en dat iemand hem 's middags al weer meeneemt, kun je de handelaar als tussenpersoon imo niet op aankijken, daarom vind ik het zo jammer dat er elke keer een boel woorden over vallen, zonder dat men weet waar ze over praten. Deze keer hoopte ik het voor te zijn door er duidelijk over te zijn. Ik rijd hier niet meer en heb er verder niks meer mee te maken, maar heb er een fijne tijd gehad en dat wil ik niet door het slijk laten trekken.
Hij vermeerdert overigens niet, hij verhandelt de dieren alleen.