Jeroen Dubbeldam gaat rentree maken in Aken

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Jeroen Dubbeldam gaat rentree maken in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 10:51

http://www.knhs.nl/News.asp?ID=11737&pC ... ID=&CatID=
knhs.nl


Bondscoach Rob Ehrens heeft Jeroen Dubbeldam als vijfde man opgenomen in de selectie die over twee weken in Aken de leidende positie van Nederland in de Super League moet verdedigen.

De Twentse springruiter, die in BMC Up en Down de opvolger van de befaamde De Sjiem heeft gevonden, brak in april door een val zijn kuitbeen en knieschijf. Hij loopt nog een beetje moeilijk maar is voldoende hersteld voor een rentree op het hoogste niveau. ,,Het gaat goed. Blij dat ik er bij ben in Aken'', zei Dubbeldam vrijdagmiddag als toeschouwer op het CHIO van Rotterdam.

De andere kandidaten voor de landenwedstrijd van Aken zijn Gerco Schröder (Eurocommerce Berlin), Vincent Voorn (Audi's Alpapillon Armani), Angelique Hoorn (Blauwendraad's O'Brien) en Albert Zoer (Okidoki). ,,Als Okidoki niet op tijd fit is, moet ik nog even nadenken over de invulling van de vierde plek. Maar ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik twee goede equipes kan maken'', zei Ehrens.

Hij maakt zijn olympische ploeg bekend na het CSI van Twente in Geesteren. ,,Ik wil Dubbeldam niet op één concours beoordelen.''

Verwante artikelen:

[VN] Jeroen Dubbeldam loopt zwaar knieletsel op *UPDATE p.3*
[VN] Jeroen Dubbeldam: 'Piekeren op de bank' *update filmpje*
[VN] Jeroen Dubbeldam springt weer met BMC Up and Down
[VN] Jeroen Dubbeldam weer in de ring na ernstig knieletsel

ElineThera

Berichten: 2286
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Jeroen Dubbeldam gaat rentree maken in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:54

Super voor Jeroen! Het is een bikkel geweest de afgelopen tijd.
Hopelijk voor hem, dan die dadelijk alles weer zoals voorheen! Haha!

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Jeroen Dubbeldam gaat rentree maken in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:34

Even een compleet offtopic reactie, wanneer begint Aken eigenlijks? (Wanneer het echt op TV komt).

Super dat ie aanwezig kan zijn OK dan!