Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 20:55

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=2334
dehoefslag.nl

Het KNHS-Divoza kampioenschap jonge dressuurpony’s 2008 heeft een extra selectiewedstrijd. Vier-, vijf- en zesjarige C- of D-dressuurpony’s worden op 8 augustus tijdens de Heijdens Lonneker Paardendagen (Enschede) beoordeeld op exterieur en beweging. De inschrijving is vrij voor pony’s van alle rassen en stamboeken. De selectiewedstrijddata zijn: 28 juni, Tolbert (Welsh-keuring), 4 juli Concours Hippique Woerden, 5 juli Hellendoorn (Welsh-keuring), 11 juli Assendelft (NRPS-keuring), 19 juli St. Oedenrode (New Forest-keuring), 26 juli Tolbert (NRPS-keuring), 8 augustus, Heijdens Lonneker Paardendagen en 12 september Ermelo (finale).

I_Moondance
Berichten: 1159
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Leende

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 21:26

Jammer dat al deze selectiedagen voor de welsh zo ver weg zijn, anders had ik graag mee gedaan Ja

_Daphne

Berichten: 2123
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 00:07

@I_Moondance; Het maakt niet uit van welk ras je pony is, je kan gewoon meedoen aan 1 van de selecties. Het is een apart kampioenschap van de KNHS, niet van 1 van de stamboeken. Het wordt alleen op de keuringen georganiseerd.
Ik heb bijvoorbeeld een New Forester, maar ik doe mee aan een selectie die tijdens een Welsh keuring georganiseerd wordt.

mjamk
Berichten: 46
Geregistreerd: 05-01-08

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 08:31

doet er iemand mee in woerden????

sharonalover
Berichten: 2692
Geregistreerd: 27-12-04
Woonplaats: ergens op een plekje van de wereld

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:00

_Daphne schreef:
@I_Moondance; Het maakt niet uit van welk ras je pony is, je kan gewoon meedoen aan 1 van de selecties. Het is een apart kampioenschap van de KNHS, niet van 1 van de stamboeken. Het wordt alleen op de keuringen georganiseerd.
Ik heb bijvoorbeeld een New Forester, maar ik doe mee aan een selectie die tijdens een Welsh keuring georganiseerd wordt.


Maar als je je pony ook wilt laten keuren moet je wel naar een welshselectie toe gaan toch?

Anders kan je idd gewoon meedoen Ja

I_Moondance
Berichten: 1159
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Leende

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:20

Oh oke, weer wat geleerd !
Dus ik kan bijvoorbeeld met mijn welsh ook naar 19 juli naar Sint-Oedenrode gaan ?
Dan zal ik me maar eens snel gaan inschrijven Bloos haha.

_Daphne

Berichten: 2123
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 12:49

sharonalover schreef:
_Daphne schreef:
@I_Moondance; Het maakt niet uit van welk ras je pony is, je kan gewoon meedoen aan 1 van de selecties. Het is een apart kampioenschap van de KNHS, niet van 1 van de stamboeken. Het wordt alleen op de keuringen georganiseerd.
Ik heb bijvoorbeeld een New Forester, maar ik doe mee aan een selectie die tijdens een Welsh keuring georganiseerd wordt.


Maar als je je pony ook wilt laten keuren moet je wel naar een welshselectie toe gaan toch?

Anders kan je idd gewoon meedoen Ja


Ja dat wel ja Knipoog maar dat is ook van het stamboek zelf Lachen

Ik ga trouwens 5 juli naar Hellendoorn Lachen

moby934
Berichten: 153
Geregistreerd: 17-07-06
Woonplaats: Wenum-Wiesel

Re: Extra selectie kampioenschap dressuurpony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 16:49

het is toch alleen voor welsh, nrps en new forest ?

ik ga trouwens ook naar hellendoorn toe Knipoog