Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girlgamer schreef:Fouten maken is menselijk, maar ja...
Ben toch wel nieuwsgierig naar wat er dan precies is fout gegaan.
marieltje schreef:Wat voor fout moet je dan wel maken?
Ook al staat er een onervaren iemand naast, ja loslaten kan je fout zijn..
Ben wel nieuwschierig naar de fout
Citaat:Mijn kennis was erbij, hij zei dat de mevrouw de fries even wou laten grazen en het hoofdstel afdeed terwijl het dier nog voor de wagen stond. Het dier hoorde het rammelen en zag van alles om zich heen, het enige wat hij kon doen was rennen. De wagen is over de vrouw heen gekomen en liep hierbij een gekneusde long en 6 gebroken ribben op. Het paard is inderdaad helaas overleden.
marieltje schreef:Wat voor fout moet je dan wel maken?
Ook al staat er een onervaren iemand naast, ja loslaten kan je fout zijn..
Ben wel nieuwschierig naar de fout
marieltje schreef:Oke,
Dat vind ik wel dom; helemaal omdat je onervaren bent en het je eigen paard ook nog niet betreft!
Ik zou het niet durven om zomaar het hoofdstel af te halen, als de eigenaar er niet bij is. (ookal heb je ervaring met paarden)
pretletter17 schreef:Ja, dan kun je wel zeggen dat die onervaren persoon een fout maakte, maar als ervaren menner/ruiter of wat dan ook zou ik mijn span daar ook niet bij achterlaten, hoe nodig ik ook zou moeten! Dan zou ik iemand anders van de toerrit vragen, er waren vast wel menners die wél wat meer ervaren grooms / bijrijders bij zich hadden. Natuurlijk, een paard dat blind gaat rennen hou je niet, maar de kans dat er zoiets gebeurt is wél veel groter bij een onervaren iemand. Dus áls er al sprake is van een fout vind ik dat die meer bij de menner ligt dan bij die mevrouw... hoe dan ook, wel een vreselijk ongeval.
marieltje schreef:Maar juist omdat je onervaren bent, doe je dit toch niet!
Armaris schreef:marieltje schreef:Maar juist omdat je onervaren bent, doe je dit toch niet!
Ik denk juist van wel want je weet het niet beter
Elisa2 schreef:Gewoon er voor zorgen dat je nooit een onervaren persoon alleen laat met een paard,tenminste tot degene een aantal basisdingen weet.
Violaaa schreef:Elisa2 schreef:Gewoon er voor zorgen dat je nooit een onervaren persoon alleen laat met een paard,tenminste tot degene een aantal basisdingen weet.
Sluit me erbij aan