Veel belangstelling open dag Politie dienst Levende Have

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Veel belangstelling open dag Politie dienst Levende Have

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 18:09

http://www.omroepbrabant.nl/?news/10098 ... +KLPD.aspx
omroepbrabant.nl

Honderden mensen zagen zaterdag in Boxtel dat het Korps Landelijke Politie Diensten, het KLPD meer is dan een stelletje verkeershandhavers. Het KLPD stelde de stallen en de manege open van de dienst Levende Have.

Het publiek genoot vooral van de honden en paardendemonstraties. Honden vielen een gewapende man aan en de paarden werden aan allerlei prikkels bloot gesteld. De paarden moesten ondermeer door lopen als een vlag de ogen bedekte, springen over een brandende balk en ze werden bekogeld met ballen en sponzen.

Het Korps Landelijke Politie Diensten is niet alleen nog altijd op zoek naar nieuwe collega's ook nieuwe paarden zijn welkom. Ze moeten wel rustig en trouw zijn.

Klik hier voor foto's.

Noor1986

Re: Veel belangstelling open dag Politie dienst Levende Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:10

jammer dat ik dat niet wist! Had me leuk geleken om te zien! Maar over dat ze nieuwe collega's zoeken, is het niet zo dat je eerst bij de politie gaat en dat het lang kan duren voordat je naar de bereden politie gaat?

Maar vet in ieder geval! Vind het super hoe ze met de honden en paarden kunnen werken!

mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:39

Klopt, je moet eerst de normale politie opleiding volgen en een aantal jaren mee lopen in de praktijk op straat en dan kan je pas solliciteren.
Een lange weg dus...
Mocht je toch een keer willen kijken: in Nunspeet is op woensdag 15 oktober weer een open dag met demo's om 14.00 en 19.00 uur

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:36

Ik wou er heen gaan maar helaas geen tijd gehad terwijl mijn pony op 5 minuten loopafstand van de bereden politie staat.

SillyBJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:33

ik ben vorig jaar wezen kijken, is inderdaad heel interessant!!