Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:Als ik lees wat de gemiddelde bokker met deze mensen wil doen, zijn ze minstens zo erg als de mensen die dit gedaan hebben:
Martelen, moorden, slaan met hoefijzer, vastbinden tot hij dood gaat.
Weet je eigenlijk wel wat je opschrijft, of doen jullie maar wat
Besef je wat je iemand toewenst.
Amnesty zal blij met jullie zijn....
jullie zijn net zo als hij. Geweldadig, wraaklustig en zonder gevoel voor wat goed en fout is.
Moraal : reageer normaal, als een normaal niet agressief mens, en denk een beetje na voor je wat zegt
JumpingQueen schreef:Ja hooor hij word eerst veroordeeld omdat hij een bussie van de dierenbescherming hefet vernield en politie heeft bedreigd inplaats van het ergste waar het om gaaat :S:S de dieren... onbegrijpelijk
Vanessa schreef:MariekeB schreef:Als ik lees wat de gemiddelde bokker met deze mensen wil doen, zijn ze minstens zo erg als de mensen die dit gedaan hebben:
jullie zijn net zo als hij. Geweldadig, wraaklustig en zonder gevoel voor wat goed en fout is.
Moraal : reageer normaal, als een normaal niet agressief mens, en denk een beetje na voor je wat zegt
Dat een gemiddelde bokker net zo erg is als deze mensen. DAT is nog eens een beschuldiging. Deze bokkers hebben namelijk een goede rede om woedend te zijn op deze barbaren. Hadden deze barbaren ook een goede reden om zo schandalig met deze dieren om te gaan?
Ik kan wel huilen als ik lees wat deze dieren is overkomen. Ik zal echter geen traan laten als deze beulen een zeer langzame en pijnlijke dood tegemoet gaan. Want zij verdienen niet beter! Die arme dieren daarentegen, die hadden dit niet verdiend!
(edit: spelfout gecorrigeerd)
Mitchall schreef:Wat een idioot, en alleen maar werkstraf, gooi hem in de cel..
Als hij dit met dieren kan doen, dan kan hij het toch ook bij mensen !
En dan alleen maar werkstraf, hier kan ik me gewoon zo kwaad om maken !!
Vanessa schreef:MariekeB schreef:Als ik lees wat de gemiddelde bokker met deze mensen wil doen, zijn ze minstens zo erg als de mensen die dit gedaan hebben:
Dat een gemiddelde bokker net zo erg is als deze mensen. DAT is nog eens een beschuldiging. Deze bokkers hebben namelijk een goede rede om woedend te zijn op deze barbaren. Hadden deze barbaren ook een goede reden om zo schandalig met deze dieren om te gaan?
Ik kan wel huilen als ik lees wat deze dieren is overkomen. Ik zal echter geen traan laten als deze beulen een zeer langzame en pijnlijke dood tegemoet gaan. Want zij verdienen niet beter! Die arme dieren daarentegen, die hadden dit niet verdiend!
(edit: spelfout gecorrigeerd)