Op zaterdag 5 juli a.s. zullen de beste eventingruiters van de wereld een poging wagen de spectaculaire cross van het CHIO Aachen te bedwingen. De 'DHL prijs' begint om half tien 's ochtends en is één van de hoogtepunten van het 'World Equestrian Festival'.
Vanaf nu kunnen zowel ruiters als bezoekers de cross virtueel online bekijken op www.chioaachen.de . Een unieke ervaring, speciaal voor Aachen ontwikkeld door 'No Monochrom'. Elke hindernis kan indvidueel en vanuit een dynamisch perspectief bekeken worden. 'Dit is een grote dienst naar onze bezoekers', zegt concours directeur Frank Kemperman, 'bovendien wachten de ruiters al een tijdje in spanning af totdat het parcours online verschijnt.'
CHIO Aachen, waar in 2006 de Wereldruiterspelen plaatsvonden, vindt dit jaar plaats van 27 juni t/m 6 juli.
Erg gaaf zo'n virtuele cross K zou um graag eens in het echt zien!
In het echt is hij nog veeel gaver! Ik ben er twee jaar geleden geweest met de WEG. Een 4* cross in je achtertuin, hoe briljant! Ik bleef me bij iedere hindernis verbazen hoe makkelijk die paardjes over die enorme hindernissen wippen . Helaas kon ik vorig jaar niet en dit jaar zit er ook niet echt in...