Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mac schreef:Dat doet Burgers idd al langer: ik was er van het najaar en toen hadden de gieren ook een paardenbeen in hun kooi liggen. Het trok uiteraard wel meteen mijn aandacht, maar ik dacht ook meteen "natuurlijker kun je het in gevangenschap niet krijgen".
Equinecoach schreef:Leeuwen zijn gek op paardachtigen!
En ik durf aan te nemen dat deze paarden eerst humaan gedood zijn. Want ik denk niet dat veel mensen het zouden kunnen verkroppen als ze nog levend door de afzetting worden geduwd...
elllis schreef:We leven gelukkig niet meer in de middeleeuwen
Equinecoach schreef:En ik durf aan te nemen dat deze paarden eerst humaan gedood zijn. Want ik denk niet dat veel mensen het zouden kunnen verkroppen als ze nog levend door de afzetting worden geduwd...
Miss_Montana schreef:Equinecoach schreef:En ik durf aan te nemen dat deze paarden eerst humaan gedood zijn. Want ik denk niet dat veel mensen het zouden kunnen verkroppen als ze nog levend door de afzetting worden geduwd...
Heb eens een filmpje gezien van een dierentuin in China waar dus een levende koe bij een tijger werd gezet. En die mensen vonden het prachtig, dier kon geen kant uit. Bah![]()
De oplossing van BZ vind ik daarintegen wel leuk, zo is het voor die dieren weer eens wat anders